تاثیر لجستیک بر کسب‌وکارهای آنلاین در دوران کرونا

درست است که دیگر خواندن و حتی شنیدن جمله‌ای با مضمون “با آمدن کرونا، تقریباً بیشتر وجوه خرد و کلان زندگی انسان‌ها، تحت تاثیر ‌این ویروس و شیوع بیش از پیش آن قرار گرفته است” کمی کلیشه‌ای شده اما به هر حال واقعیتی غیرقابل کتمان و بسیار پر رنگ است که نمی‌توان از آن به سادگی چشم پوشید اما در همین حال، تاثیر لجستیک بر کسب‌وکارهای آنلاین در دوران کرونا نیز بسیار جالب توجه است.

نقش ارسال رایگان در افزایش فروش و جذب مشتریان وفادار

در مطلب تاثیر ارسال بسته در توسعه و پایداری کسب و کارها، اشاره شد که گاه حفظ و نگهداری یک کسب و کار از راه‌اندازی آن سخت‌تر است. در کنار پایداری و توسعه، مفهوم رقابت شکل می‌گیرد. این روزها عملا کسب و کار شما زمانی دارای حیات است که در یک رقابت سهمگین با سایر رقبا، هم‌چنان توانسته بایستد و مبارزه کند!

راهنمای خرید کلاه کاسکت / نکات کلیدی در انتخاب کلاه کاسکت کدام‌اند؟

پیشگیری بهتر از بحران است! این جمله احتمالا شما را به یاد رعایت و حفظ‌ ایمنی می‌اندازد. موتور‌سیکلت یکی از وسائل نقلیه خطر‌ساز است که در صورت عدم رعایت اصول ایمنی استاندارد، سبب بروز مشکلات جبران‌ناپذیری می‌شود.

پایداری کسب و کارها و عوامل موثر بر آن

پیش‌تر در مطالب مختلفی از اهمیت لست مایل دلیوری و عناصر موثر در انتخاب یک شرکت ارسال بسته سخن گفتیم. با توجه به تمامی این موارد، اهمیت پرداختن به نقش آخرین مرحله از فرآیند ارسال بسته یا همان لست مایل دلیوری در حیات و پایداری کسب و کارها، ما را بر آن داشت که به طور مجزا و دقیق‌تری این ارتباط را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

5 راهکار رشد کسب و کار در دوران کرونا

دیگر زمان آن به سر آمده که وجود ویروسی دست‌وپا گیر و مرموز به نام کرونا را مانعی بر سر راه ارتقا و رشد کسب‌ و کار خود بدانیم! اصلاً تابه‌حال به فرصت‌هایی که باعث رشد کسب‌ و کار در دوران کرونا برای اکثر مشاغل به وجود آمده، فکر کرده‌اید؟

سهم قلبی یا سهم ذهنی؛کدام در برندینگ کسب‌وکار شما مهم‌تر است؟

در بازاریابی اصطلاح‌های مختلفی وجود دارند که وقتی با آن مفاهیم و تکنیک‌هایشان آشنا می‌شویم، درمی‌یابیم که با بسیاری از همین روش‌ها در ابتدا توجه‌مان به یک محصول یا خدمت جذب شده است و بعد ترغیب به خرید و اقدام آخر یعنی خرید را انجام داده‌ایم!

5 فناوری زنجیره تامین در سال 2021

لجستیک و فناوری زنجیره تامین در مقیاس جهانی هم از همه‌گیری COVID-19 در امان نبود. این موضوع بسیاری از مشکلات پنهان و جاری در لجستیک را تشدید و نیاز به بهبود مدیریت زنجیره تامین، به کمک دیجیتالی کردن فرآیندها و عملیات‌های آن را بیش از پیش نمایان کرد.

با این 10 کار، بهترین فروشگاه اینستاگرامی را داشته باشید!

دنیای تجارت الکترونیک (E-Commerce) که خود انفجاری در عرصه کسب‌وکارها بود، درهای جدیدتری را به روی صاحبان ایده و مشاغل نیز باز کرده است. سوشال کامرس یا تجارت اجتماعی هم از جدیدترین مشتقات این عرصه است. در این بین و در کشور ما، اینستاگرام و راه‌اندازی فروشگاه اینستاگرامی با فاصله از بقیه راه‌های سوشال کامرس محبوب‌تر است.

API یا EDI؛برای مدیریت زنجیره تامین کدام بهتر است؟

لجستیک و زنجیره تامین اکوسیستم‌های بسیار پیچیده‌ای هستند که مشارکت‌کنندگان و فناوری‌های زیادی در آن‌ها دخیل هستند. برای مدیریت زنجیره تامین در این محیط در هم تنیده و به هم پیوسته، ادغام و تجمیع  فرآیندها کاربرد زیادی خواهد داشت، زیرا اجازه می‌دهد اطلاعات متمرکز و همگام از همه ذینفعان دریافت شود. وقتی صحبت از ادغام زنجیره تامین می‌شود، دو فناوری شناخته شده وجود دارد که آن را ارائه می‌دهند: API ها و EDI ها.

کسب و کار اینترنتی و 6 اشتباه مرگ بار!

شاید اولین قدم برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی را داشتن یا یافتن ایده قلمداد کنیم، اما چگونگی اجرا، از خود ایده مهم‌تر است. جالب است که بدانیم 9 مورد از 10 کسب و کار اینترنتی، در 4 ماه اول فعالیت، شکست می‌خورند.