جابجایی رکورد 8000 مرسوله شهری توسط تی نکست

استارتاپی که از سال 1397 با ایده ارائه سرویس تحویل در همان روز متولد شد و هنوز هم رویاهای بزرگی در سر دارد! تا چند سال گذشته این سرویس به واسطه حضور شرکت پست ج.ا و دارا بودن سهم عظیمی از بازار ، برای کسب و کارها عملا ناشناخته محسوب می‌شد اما با ارائه سرویس تحویل در همان روز (Same day Delivery) توسط تی نکست، این روش ارسال در داخل شهر تهران مورد توجه کسب و کارها قرار گرفت.

میکروهاب در خدمات جا‌به جایی درون‌شهری

می‌توان گفت یک تعریف ثابت و پذیرفته‌شده جهانی برای مفهوم میکروهاب وجود ندارد اما به‌صورت‌کلی: میکروهاب یک انبار کوچک و موقت شهری است که معمولاً در آخرین مرحله ارسال بار‌های درون‌شهری استفاده شده و جهت تسهیل در تحویل نهایی و برداشت کالای محله‌ای، به روشی کارآمدتر و پایدار طراحی می‌شوند.

تی نکست به کرج رسید؛ تجربه 3 ساله تهران، این‌بار در کرج

استارتاپ تی‌ نکست زمانی شروع به کار کرد که هنوز شرکت‌های خدمات لجستیکی، ایده «ارسال در همان روز یا Same Day Delivery» را عملیاتی نکرده بودند. تی نکست با شعار «همراه لجستیک کسب و کارها» سال 97 در تهران به عنوان اولین استارتاپ و ارائه‌دهنده سرویس «ارسال در همان روز – Same Day Delivery » و «ارسال در روز بعد – Next Day Delivery» شروع به کار کرد و سال گذشته در زمینه ارائه خدمات نوین لجستیکی، رکورد ارسال 1 میلیون بسته به مقصد و مشتریانِ کسب و کار ها را ثبت کرده است.

همه چیز درباره محدودیت‌های کرونایی

برای مبارزه با شیوع کرونا، از ابتدای آذر محدودیت‌هایی در رفت و آمدهای در شهرهایی با وضعیت قرمز وضع شده است که بسته به وضعیت آن‌ها، این محدودیت‌ها دستخوش تغییرات می‌شوند. می توانید بیشتر محدودیت‌ها را در این مطلب مطالعه نمایید.

تست غربالگری کرونا به طور منظم و دوره ای در تی نکست انجام می شود

پس از شیوع کروناویروس در ایران، برخی از شرکت‌هایی که امکان دورکاری و تله‌ورکینگ را داشتند، کارمندان خود را دورکار کردند؛ اما در بعضی از شرکت‌ها به‌واسطه‌ی نوع فعالیت‌شان این امکان وجود نداشت.

۲۰ کاری که در قرنطینه کرونا می توانید انجام دهید

این روزها ویروس کرونا نُقل تمامی محافل است؛ نُقلی که اتفاقا شیرین نیست و تمام جهان را به قرنطینه خانگی واداشته است. اما چاره‌ای جز صبر نداریم و باید از این بحران نیز گذر کنیم.

آغاز طرح‌ ترافیک ۹۹ تهران از ۱۷ خردادماه ۹۹

طرح‌ ترافیک ۹۹ شهر تهران از روز شنبه، ۱۷ خردادماه ۹۹ مجددا آغاز شد. به گزارش تهران من از این پس تا اطلاع ثانوی، طرح‌های ترافیکی پایتخت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ برقرار خواهد بود و جهت رفاه حال شهروندان یک بار خروج از هر دو طرح‌ از ساعت ۱۴:۳۰ آزاد است.

همه چیز درباره کرونا؛ تمام راه های پیشگیری کرونا تا اقدامات پس از ابتلا به کرونا

چند وقتی است که با یک نگرانی جهانی مواجه شده‌ایم؛ بیماری‌ای که روز به روز با افراد بیشتری در جهان دست و پنجه نرم می‌کند و جدیدا نیز پا به ایران گذاشته است؛

راهنمای کامل طرح کنترل آلودگی هوا به همراه محدوده طرح

از اوایل تابستان سال ۱۳۹۸ طرح کنترل آلودگی هوا در پایتخت اجرا می‌شود که دانستن جزئیات آن برای دارندگان خودروی شخصی ضروری است. مهم‌ترین نکته درباره‌ی طرح جدید این است دیگر محدوده‌ای به نام طرح زوج یا فرد وجود ندارد و همه چیز با نام «کنترل آلودگی هوا» شناخته می‌شود.

مسابقه طراحی بازی رومیزی با موضوع پست

به مناسبت هفدهم مهر ماه، روز جهانی پست، دکتر مهرداد فاخر مدیرعامل تیپاکس، قدیمی‌ترین پست خصوصی کشور، طراحان و افراد خلاق ایرانی را به یک چالش جذاب دعوت کرده است.