نکست یار

نکست یاران چطور به ارتقاء کیفیت زندگی شهری کمک می کنند؟

یک روز عادی را در خیابان‌های پرتردد تهران تصور کنید؛ صدای گاز دادن و لایی کشیدن موتورسیکلت‌ها بین خودروها به گوش و چشم می‌رسد. رانندگانی که برای جابجایی مسافر به دل شهر زده‌اند یا برخی دیگر هم که از راه تحویل بسته امرار معاش می‌کنند.

پیک‌های موتوری افرادی بسیار زحمتکش و قابل احترام هستند که به ارتقاء کیفیت زندگی شهری کمک می‌کنند. ناوگان موتوری آموزش‌دیده و حرفه‌ای تی نکست، نکست یار نام دارند. در این مطلب با دلیل و هدف از این نام‌گذاری آشنا می‌شویم.

برای شروع همکاری با تی نکست، همین حالا اقدام کنید

تاریخچه؛ پیک‌های موتوری از چه زمانی به ایران آمدند؟

از داستان چاپارها و سیستم پستی ایران در دوره هخامنشیان که بگذریم، شاید دهه ۱۳۵۰را هم‌زمان با کشورهای آسیای شرقی بتوانیم دوران ورود جدی موتورسیکلت به تهران در نظر بگیریم. از آن زمان تا کنون موتورسیکلت‌‌ به عنوان یک وسیله نقلیه محبوب در ایران به کار گرفته شده‌است. واژه یا اصطلاح پیک موتوری هم دیگر برای همه ما آشناست و می‌دانیم هر چیزی که تلفنی (چندسال پیش) و یا اینترنتی (هم‌اکنون) سفارش دهیم، اگر خیلی حجیم و سنگین نباشد، با پیک موتوری به دست‌مان می‌رسد.

یک پیک موتوری چه وظایفی دارد؟

اگر بخواهیم از دید یک کارفرما مثلا صاحب یک فروشگاه، مهم‌ترین وظیفه یک پیک موتوری را شرح دهیم، یقینا تحویل سریع و سالم بسته‌ها به ذهن‌مان می‌رسد. در کنار این موضوع از پیک‌های موتوری انتظار می‌رود شهر را خوب بشناسند، رفتار صحیح با گیرنده را بدانند و ظاهری آراسته داشته‌ باشند. اگر کمی هم از دیدگاه برندینگ به این قضیه نگاه کنیم، پیک موتوری ویترین یک کسب و کار است. در نتیجه شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات جابجایی بسته با پیک موتوری با اختصاصی‌کردن یونیفرم پیک و باکس موتور این ویترین را به نحو احسن تزئین می‌کنند.

نکست + یار

تی نکست روزانه بسته‌های زیادی از کسب و کارهای شناخته‌شده را به دست خریداران آن فروشگاه‌ها می‌رساند. در نتیجه حراست از ویترین این کسب و کارها برعهده ناوگان موتوری تی نکست است. ما واژه پیک موتوری را درخور شخصیت این عزیزان نمی‌دانیم و آن‌ها برای ما چیزی بیشتر از یک پیک هستند. نکست یارها رفیق، همکار و شرکای تجاری تی نکست هستند و ما به این رابطه دو طرفه و البته عاشقانه! افتخار می‌کنیم.

وظایف نکست یارها

نکست یارها هر روز صبح زود در محل شرکت واقع در خیابان طالقانی حاضر می‌شوند؛ جمع دوستانه‌شان با صرف یک صبحانه کاری شکل می‌گیرد تا رأس ساعت 8 کار خود را آغاز کنند. معمولاً چند نکست یار مسئول جمع‌آوری بسته (Pickup) از محل انبار فروشگاه‌ها می‌شوند. سایر نکست یارها هم بسته‌های موجود در انبار را براساس منطقه بندی مشخص دریافت می‌کنند تا به دست گیرنده‌ها رسانده و توزیع مرسولات را در زمان‌بندی معین انجام دهند.

طبق منشور اخلاقی نکست یاران و اصول مشتری مداری همیشه حق با مشتری است. احترام ۱۰۰درصدی به گیرنده‌ها (مشتری نهایی کسب و کارها)، رعایت ترتیب در تحویل بسته‌ها (قابل رویت در اپلیکیشن نکست یاران)  و حفظ آراستگی ظاهری، اصولی است که نکست یارها همواره رعایت می‌کنند. ما متعهد هستیم که نکست یاران برخلاف دیگر پیک‌ها از پیاده‌رو عبور نکنند، چراغ قرمز را رد نکرده و همواره با سرعت مجاز رانندگی کنند. سالم و به موقع رساندن بسته، بزرگ‌ترین وظیفه یک نکست یار است و این همان قولی‌ست که ما تحت هر شرایطی به کسب و کارها می‌دهیم.

جمعی که هرروز بزرگ‌تر می‌شود

از همان روزهای آغازین فعالیت تی نکست، ما به دنبال جذب بهترین نکست یاران در ناوگان خود بوده‌ایم. امروز نیز این روند ادامه دارد و روز به روز بر تعداد این بخش مهم و اثرگذار تی نکست اضافه می‌شود. چقدر زیباست که قدیمی‌ترهای ما نکست یارهای تازه ‌وارد را راهنمایی کرده و با جان و دل برای Onboarding آن‌ها در تی نکست تلاش می‌کنند. ما نیز تمام انرژی خود را به کار بستیم تا بستری مناسب را برای فعالیت نکست یارها در آرامش و امنیت فراهم کنیم.

در صورتی که صاحب کسب و کار هستید و به دنبال یک سرویس مناسب و مقرون به صرفه برای ارسال بسته هستید، زمان را از دست ندهید. همکاران ما آماده راهنمایی و ارائه راه حل‌های مناسب برای کسب و کار شما هستند.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *