دکوراتیو شکستنی

ارسال سریع و مطمئن وسایل دکوراتیو و شکستنی کوچک در تهران

اگر شما قصد ارسال وسیله شکستنی یا دکوراتیوی را در تهران داشته باشید، از خدمات کدام شرکت استفاده می‌کنید؟ 

واقعیت اینکه به حدی تعداد شکایات از شرکت‌های ارسال‌کننده بار زیاده شده است که اگر خودمان با ماشین وسیله را تحویل بدهیم، خیلی بهتر خواهد بود؛ به‌ویژه اگر بخواهیم که وسیله شکستنی را ارسال کنیم. انگار اعصابمان راحت است؛ اما این مسئله همیشه امکان‌پذیر نیست. پس آیا بهترین روش ارسال وسایل شکستنی در تهران وجود ندارد؟

نکات ارسال وسایل دکوراتیو یا شکستنی در تهران

شما هم صاحب یک فروشگاه آنلاین در تهران هستید که وسایل تزیینی و دکوری خانه یا شکستنی مثل لوازم خانگی، پزشکی یا چوبی را عرضه می‌کنید؟ اولین دغدغه‌تان هم این است که چگونه کالا را سالم به دست مشتری برسانید. 

در واقع دغدغه مهم بعد از فروش، نحوه ارسال کالا و تحویل آن به مشتری است. در قدیم که چندان تب بازار فروش آنلاین مثل امروز داغ نبود، روش‌های بسیار معدودی برای تحویل کالا وجود داشت که برای سلامت کالای شکستنی هیچ ضمانتی وجود نداشت.

پس با توجه به تجربه‌های قدیم برای ارسال صحیح و سالم چنین کالاهایی دو گزینه را باید در نظر بگیرید:

  • چگونگی بسته بندی کالا
  • چگونگی ارسال کالا

مسئولیت ارسال صحیح کالا با فروشنده است

دقت کنید: شما به‌عنوان فروشنده، وقتی کالایی را ارسال می‌کنید؛ اگر کالا به هر دلیلی آسیب ببیند، مسئولیتی روی دوش خریدار نیست. فروشنده باید مسئله را پیگیری کند و تمام خسارت مالی را بر عهده بگیرد. 

این موضوع برای فروشگاه‌هایی که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت می‌کنند و با وسایل شکستنی سروکار دارند، اهمیت بیشتری دارد. پس این نوع فروشگاه‌ها باید بهترین روش ارسال وسایل شکستنی را پیدا کنند تا در کنار حفظ مشتری‌های خود، خسارت مالی حاصل از آسیب دیدن کالا در هنگام تحویل را به حداقل برسانند.

چگونگی بسته بندی کالا

مسئله اصلی ما در این مقاله، ارسال سریع کالاهای دکوراتیو و شکستنی است؛ اما به هر حال باید گریزی به چگونگی بسته بندی کالا هم بزنیم. نکات بسته بندی کالاهای شکستنی شامل موارد زیر است:

  • انتخاب کارتن مناسب: بدترین کارتن، کارتن سوپرمارکت‌ها است. این کارتن‌ها هیچ مقاومتی ندارند و به‌راحتی آسیب می‌بینند. شما باید از کارتن‌های چند لایه استفاده کنید که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند. اگر یک لایه آسیب دید، لایه‌های زیرین مانع از ورود ضربه به کالا می‌شوند.
  • اندازه مناسب کارتن چقدر باشد؟ سایز کارتن‌ها از 1 تا 9 متنوع است. هرچه سایز کارتن بیشتر باشد، امکان قرار دادن وسیله بزرگ‌تری هم وجود دارد. سایز 1 برای مجسمه‌های کوچک، سایز 2 برای عطر و ادکلن و گوشی موبایل و سایز 3 برای ماگ و گلدان و مجسمه‌های نسبتاً بزرگ استفاده می‌شود. کارتن‌های کیبردی هم برای قرار دادن چند وسیله کوچک در کنار هم استفاده می‌شوند.
  • از محافظ‌ها استفاده کنید. محافظ‌ها نقش ضربه‌گیر برای جلوگیری از وارد شدن ضربه‌های شدید را دارند. انواع محافظ‌ها شامل کاغذ کرافت، نایلون حباب‌دار، پرکننده‌های فومی، فوم‌های بسته بندی و فوم‌های اینستاپک هستند که هر یک باید نسبت به موقعیت، مورد استفاده قرار بگیرند. این محافظ‌ها را به صورتی قرار دهید تا فضای خالی بین جسم و جعبه را پر کنند تا مانع از تکان خوردن کالا و شکسته شدن و آسیب به آن شوند.

چگونگی ارسال کالا در تهران

مهم‌تر از بسته بندی، چگونگی ارسال مطمئن وسایل دکوراتیو و شکستنی کوچک در تهران است. 

در تهران شما چند گزینه و حق انتخاب دارید؛ زیرا شرکت‌های متعددی در زمینه حمل و جابه‌جایی وسایل کوچک تا بزرگ فعال هستند. بنابراین بسته به اندازه و وزن کالا و فوری بودن ارسال کالا می‌توانید یکی از شرکت‌های حمل کالا را انتخاب کنید. 

البته خودتان بهتر می‌دانید که برای ارسال سریع وسایل کوچک در تهران، پیک موتوری از نظر سرعت در تحویل، گزینه بهتری است ولی باید خیالتان از بسته‌بندی درست و مطمئن آن راحت باشد تا در کنار سریع رسیدن، ارسال مطمئن کالا هم تضمین شود.

 

پست؛ گزینه‌ای زمان‌بر برای ارسال کالا در تهران

پست فقط برای انتقال بار بین دو شهر نیست؛ بلکه شما می‌توانید بارهای کوچک و حتی حجیم را هم از این طریق منتقل کنید. مزیت ارسال با پست، کم‌هزینه‌تر بودن آن است؛ اما ارسال آن طول می‌کشد. هرچند در تهران حداکثر 24 ساعت کاری زمان می‌برد تا وسیله شما به دست مشتریانتان برسد. اگر هم وسیله‌تان شکستنی است، می‌توانید آن را بیمه کنید تا در صورت بروز آسیب، امکان جبران خسارت آن وجود داشته باشد.

نکته خیلی مهم: به مشتریان خود گوشزد کنید که قبل از امضای تحویل بار، از سالم بودن آن مطمئن شوند. اول از همه جعبه را تکان دهند و اگر هم مشخص نبود، حتماً جعبه را باز کنند و ببینند. متأسفانه در خصوص دریافت خسارت از شرکت پست، تجربیات ناخوشایندی وجود دارد؛ حتی با اینکه محموله بیمه می‌شود.

 

تی نکست؛ گزینه‌ای بهتر برای جابه‌جایی کالا در شهر تهران

درست است که سلامت کالا اهمیت زیادی دارد ولی گاهی تحویل سریع کالا یا تحویل آن در ساعت مشخصی از روز هم به‌ویژه در تهران اولویت پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید محصولات خودتان را هر روز در ساعت مشخصی برای ارسال آماده کنید و با توجه به موقعیت مشتری‌های مختلف هر کدام را در ساعت مشخصی تحویل دهید، تی نکست گزینه بهتری برای شما تهرانی هاست. 

در تی نکست می‌توانید هر روز کالاهای آماده ارسال را در زمان مشخص به سرویسِ تحویلِ تی‌نکست بسپارید تا در همان روز به دست مشتری‌ها برسد.

یا می‌توانید کالاها را امروز تحویل داده و برای ارسال به دست مشتری زمان مشخصی برای فردا تعیین کنید و مطمئن باشید که کالا سالم و در همان زمان به دست مشتری می‌رسد. 

توصیه می‌کنیم برای تحویل به موقع و مطمئن محصولات و برنامه‌ریزی مشخص برای ارسال کالاها حتما از خدمات تحویل رایگان و ارسال سریع تی نکست کمک بگیرید.

 

از آنجا که حفظ مشتری و داشتن مشتری‌های وفادار در بازار رقابتی امروز اهمیت زیادی دارد، ارسال و تحویل محصولات نسبت به گذشته بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. مخصوصا اینکه کالای خریداری شده یک کالای ارزشمند و شکستنی است، سالم رسیدن به دست خریدار می‌تواند یک حس خوب خرید آنلاین برای او باشد.

امیدواریم با انتخاب تی‌نکست برای ارسال و تحویل سالم کالای دکوراتیو شکستنی، تجربه خرید مطمئن را در مشتری‌هایتان پایدار کنید.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *