عقد قرارداد و شروع همکاری با تی نکست

شرایط عقد قرارداد با تی نکست چگونه است؟

تی نکست به عنوان اولین ارائه‌دهنده سرویس تحویل در همان روز (Same Day Delivery) در ایران، به تمامی کسب و کارهای سنتی و آنلاین که نیاز به ارسال بسته دارند، سرویس می‌دهد. برای اطلاع از شرایط همکاری و عقد قرارداد با تی نکست تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

کار امروز را به فردا نسپارید! برای شروع همکاری با تی نکست همین حالا اقدام کنید

عقد قرارداد الزامی‌ست

مهم‌ترین نکته در همکاری با تی نکست، الزامی بودن عقد قرارداد است؛ این الزام هم برای تی نکست و هم برای کسب و کارهای طرف قرارداد در طول مسیر همکاری، بسیار راهگشا خواهد بود. چرا که در ابتدای مسیر خواسته‌های طرفین به‌صورت شفاف مکتوب می‌گردد. ضمنا این قرارداد در ابتدا به‌صورت تفاهم‌نامه‌ی کوتاه‌مدت منعقد می‌گردد و در صورت رضایت طرفین و محقق شدن اهداف  متقابل، این قرارداد به‌صورت بلند مدت قابل تمدید خواهد بود. ضمنا تی نکست تابع قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور بوده و طبق این قوانین عقد قرارداد الزامی است.

مراحل عقد قرارداد با تی نکست
مراحل عقد قرارداد با تی نکست

مراحل عقد قرارداد و شروع همکاری با تی نکست

برای شروع همکاری با تی نکست، باید مراحل زیر را طی کرد:

  1. مذاکره تلفنی: در ابتدا به‌صورت تلفنی، اطلاعات مربوط به نوع فعالیت و جزئیات مرسولات مشتریان دریافت می‌شود. همچنین اطلاعات اولیه برای آشنایی با خدمات تی نکست نیز ارائه خواهد شد.
  2. تنظیم پروپوزال: پس از آن پروپوزالی با توجه به نیازهای مشتری از سمت تی نکست تنظیم و ارسال می‌شود. این پروپوزال به‌صورت رسمی و از طریق ایمیل ارسال می‌شود.
  3. مذاکره حضوری (در صورت لزوم): اگر طرفین نیاز به مذاکره حضوری را لازم بدانند، جلسه‌ای حضوری صرفا برای آشنایی بیشتر دو طرف برگزار خواهد شد.
  4. تنظیم تفاهم‌نامه: پس از آن تفاهم‌نامه‌ای بر اساس توافق فی‌مابین تنظیم شده و به امضای طرفین می‌رسد. توافقاتی که در آن اطلاعات لازم مانند پنجره‌های زمانی، وزن و حجم مرسولات، نرخ توافقی، نوع و تعداد مرسولات و … در نظر گرفته شده‌است.
  5. ایجاد پنل کاربری مشتریان: پس از امضای تفاهم‌نامه، برای مشتریان یک پنل کاربری ایجاد می‌شود. پنلی که ورود به آن با نام کاربری و رمز عبور مختص به آن کسب و کار صورت می‌گیرد.
  6. آموزش کار با پنل: پس از ایجاد پنل، آموزش‌های لازم جهت کار با پنل به صاحبان کسب و کار ارائه می‌شود.
  7. شروع همکاری: و حالا شروع همکاری با تی نکست! از این مرحله به بعد دیگر خیال‌تان بابت ارسال و تحویل مرسولات، راحت باشد. تی نکست همراه لجستیک کسب و کار شماست.
پنل کاربری مشتریان
پنل کاربری مشتریان

نکات مهم

  • برای شروع همکاری با تی نکست، یک تعداد حداقلی بسته در روزهای همکاری در نظر گرفته شده است که به شرط داشتن آن تعداد از مرسولات، باقی مراحل طی می‌شود.
  • شما می‌توانید در هر لحظه وضعیت مرسولات خو را پیگیری نمایید.
  • تیم پشتیبانی آنلاین و تلفنی همیشه پذیرای تماس‌های شما هستند.
  • تی نکست تنها شرکتی است که سه بازه توزیع روزانه در شهر تهران دارد و همین مزیت، تایم دلیوری را کوتاه‌تر خواد کرد.
[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *