تحویل در همان روز در کسب و کارها

۴ دلیل برای استفاده از سرویس تحویل در همان روز برای کسب و کار شما

این که جهان روز به روز سریع و سریع‌تر می‌شود، دیگر خبر جدیدی نیست؛ فقط کافی است به رشد عظیم خدمات on-demand مانند Netflix و Spotify توجه کنید. مردم می‌خواهند در لحظه از هر کاری که می‌توانند لذت ببرند. این امر در مورد خرید آنلاین نیز صدق می‌کند. برای روشن‌تر شدن این موضوع، ما به بررسی 4 دلیل برای این‌که چرا شما باید تحویل در همان روز (same-day-delivery) را در تجارت الکترونیکی خود ارائه دهید، پرداخته‌ایم.

کار امروز را به فردا نسپارید! برای شروع همکاری با تی نکست همین حالا اقدام کنید

۱. سرویس تحویل در همان روز، تبدیل (conversion) را افزایش می‌دهد

طبق گفته ComScore شصت درصد از مشتریان به دلیل طولانی بودن زمان تحویل، از فرآیند خرید خارج می‌شوند. خرید آنلاین آسان است و نیازی به رفت و آمد ندارد؛ و البته این روزها بهترین گزینه است. چرا که در این دنیای پرشتاب، زمان همه چیز است! دیگر کمتر کسی زمان و انرژی خود را در رفت و آمدهای بی‌مورد هدر می‌دهد. بنابراین داشتن گزینه تحویل در همان روز (same-day-delivery) برای کسب و کارها ضرورت دارد. اگر شخصی بخواهد برای یک مهمانی، لباس بخرد یا هدیه‌ای را به شخصی بدهد، تحویل یک هفته‌ای می‌تواند خرید را غیرممکن سازد.

تجربه خوب خرید آنلاین
تجربه خوب خرید آنلاین

۲. تجربه خرید عالی را به مصرف‌کننده هدیه می‌دهید

مصرف‌کننده به طور فزاینده‌ای یک تجربه خوب را می‌خواهد. چه در رستوران و چه در وسط گردهمایی! در مورد خرید آنلاین نیز همین موضوع صادق است. شما می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید، در هر جایی که هستید بخرید و آن را در همان روز تحویل بگیرید؛ این یک تجربه خرید باورنکردنی است! هنگامی که شما به دنبال هزینه-سود هستید، مصرف‌کنندگان (به ویژه افراد جوان) از پرداخت هزینه بیشتر برای تجربه بهتر ابایی ندارند. پس تجربه خرید را دست کم نگیرید.

۳. با سرویس تحویل در همان روز، یک قدم جلوتر از رقبای خود هستید

طبق نظرسنجی انجام شده توسط Trustev در سال ۲۰۱۵، در ایالات متحده امریکا، تنها ۴٪ سایت‌ها گزینه تحویل در همان روز را ارائه می‌دهند. در ایران، این رقم خیلی کمتر است. ارائه این سرویس در کسب و کار شما یک تفاوت بسیار بزرگ است و شما را بالاتر از رقبا قرار می‌دهد.

آرامش خرید آنلاین
آرامش خرید آنلاین

۴. آرامش مصرف‌کننده را تامین می‌کنید

چه کسی این نگرانی را نداشته است که بداند بالاخره خرید او چه زمانی به دستش می‌رسد؟ با تحویل در همان روز، مصرف‌کننده دقیقا می‌داند چه روزی محصول شما می‌رسد و این باعث کاهش نگرانی او می‌شود؛ به خصوص اگر مشتری بتواند در زمان واقعی فرآیند تحویل خود را دنبال کند. این کار در صفحه رهگیری تی نکست نیز انجام می‌شود و مشتری می‌تواند در هر لحظه از وضعیت بسته خود خبردار شود.

اکنون شما اهمیت سرویس تحویل در همان روز در تجارت الکترونیکی خود را می‌دانید. تی نکست به عنوان یک شرکت لجستیکی، این سرویس را در شهر تهران و به تمامی کسب و کارها ارائه می‌دهد؛ شما می‌توانید روی ما حساب کنید.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها: