چهار نکته برای انتخاب بهترین شرکت واسط لجستیکی

۴ نکته برای انتخاب بهترین شرکت واسط لجستیکی

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های کسب و کارها این است که چگونه امور لجستیکی خود را با کارآمدترین و رضایت‌بخش‌ترین روش‌ها مدیریت کنند. معمولا کسب و کارهای نوپا و كوچك در ابتدای كار، می‌خواهند خودشان امور لجستیکی را انجام دهند تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند؛ غافل از این‌که این روش، روش مطمئنی برای آن‌ها نیست و ممکن است در همین ابتدای راه با شکست مواجه شوند. اگر صاحب کسب و کار هستید و دغدغه‌های لجستیکی برای کسب و کارتان دارید، با ما همراه باشید تا انتخاب یک شرکت واسط لجستیکی را برای شما راحت کنیم.

برای شروع همکاری با تی نکست چرا فردا؟ همین حالا اقدام کنید!

تحویل به موقع و بدون آسیب دیدگی محصولات به مشتریان، یکی از عوامل مهم موفقیت در کسب و کار شما است. بنابراین یافتن راه‌حل مناسب لجستیکی، می‌تواند تمایزی باشد که شما را از رقبایتان پیش بیندازد؛ اغراق نیست اگر بگوییم پیاده‌سازی لجستیک درست، مرز بین موفقیت و شکست شما خواهد بود. چندنکته وجود دارد که بهتر است هنگام راه‌اندازی لجستیک برای کسب و کار خود در نظر بگیرید. اولین و مهمترین آن‌ها این است که کار را به تنهایی انجام ندهید!

کار را به کاردان بسپارید

برون سپاری امور لجستیکی به شرکت‌های مطمئن
برون سپاری امور لجستیکی به شرکت‌های مطمئن

در تلاش برای کاهش هزینه‌ها، کسب وکارهای کوچک و حتی متوسط ​​تمایل دارند که خودشان امور لجستیکی را انجام دهند. در حالی که روش ایده‌آل برای مقرون به صرفه بودن هزینه‌های لجستیک این است که بدون آزمون و خطاهای پرهزینه که حتی ممکن است به سقوط شما منجر شود، از همان ابتدا کار را به کاردان سپرده و از خدمات شرکت‌های واسط لجستیکی استفاده کنید.

پیک در اختیار، پیک استخدامی یا برون سپاری ارسال بسته؟

در انتخاب شرکت لجستیکی مناسب دقت کنید

نکته مهم دیگری که باید هنگام راه‌اندازی لجستیک برای کسب و کار خود در نظر بگیرید، انتخاب دقیق یک شرکت ارائه‌دهنده لجستیک است. شرکت‌های معروف‌تر لجستیکی لزوما بهترین شانس برای کسب و کار شما نیستند! یک شرکت لجستیکی را صرفا به‌خاطر شهرتش انتخاب نکنید. چرا که ممکن است با نیازهای کسب و کار شما سازگاری نداشته باشند؛ ممکن است شما کسب و کار کوچکی داشته باشید و این شرکت‌های معروف، لجستیک شهری را در مقیاسی بزرگ‌تر پیاده‌سازی کنند؛ یا بالعکس ممکن است بعضی از شرکت‌ها که مثلا به‌واسطه‌ی On-demand بودن شهرت زیادی دارند، برای کسب و کار رشد یافته‌ی شما که بسته‌های زیادی را در طول روز دارید، تجربه‌ی لازم را نداشته باشند. بحث هزینه و قیمت‌ها هم که همواره وجود دارد.

البته شرکت‌های لجستیکی نیز هستند که در هر مقیاسی می‌توانند به کسب و کار شما کمک کنند و از پس ارسال بسته‌هایتان بربیایند. تی نکست یکی از این شرکت های واسط لجستیکی در سطح شهر تهران است که ارسال بسته‌های شما را به بهترین شکل انجام می‌دهد. فرقی نمی‌کند که روزانه ۱۰ بسته داشته باشید یا ۱۰۰۰ بسته، تی نکست بار لجستیکی را از دوش شما بر می‌دارد! از نظر مالی نیز، هزینه‌های شما را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد؛ چرا که ارسال بسته در تی نکست در تمام مناطق تهران با قیمت ثابت انجام می‌شود. بنابراین برای انتخاب یک شرکت لجستیکی مناسب، تمامی جوانب را بسنجید و با توجه به نیازهای کسب و کارتان، بهترین‌شان را انتخاب کنید.

از مذاکره دقیق غافل نشوید

مذاکره دقیق
مذاکره دقیق برای انتخاب شرکت واسط لجستیکی

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام جستجوی شرکت‌های واسط لجستیکی باید از آن دوری کنید، بی تفاوتی است! از مذاکره دقیق در زمان عقد قرارداد غافل نشوید؛ به‌ویژه اگر کسب و کار نوپایی هستید اطمینان حاصل کنید آن‌چه که این شرکت‌ها به‌عنوان خدمات لجستیکی به شما ارائه می‌دهند، دقیقا همان چیزی است که از نظر نوع خدمات و قیمت‌ها به دنبال آن هستید.  بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که انعطاف‌پذیری بیشتری در انواع خدمات موردنیاز شما داشته باشد.

شرکت واسط لجستیکی شریک کاری شماست!

بهترین شریک لجستیکی شما
تی نکست بهترین شریک لجستیکی شما

ایجاد مشارکت پایدار با شرکت ارائه‌دهنده لجستیک برای کسب و کار شما، اهمیتی حیاتی دارد. امور لجستیکی مراحل پیچیده‌ای دارند؛ قبل از این که این امور را برون سپاری کنید، بسیار مهم است که بدانید کسب و کار شما واقعا از نظر لجستیکی به چه چیزهایی احتیاج دارد و بودجه مشخصی را برای تأمین نیازهای خود تعیین کنید. پس از آن که شرکت لجستیکی مورد نظر خود را انتخاب کردید، دیگر باید آن‌ها را به چشم یک شریک کاری ببینید و برنامه‌ای منظم برای برقراری ارتباط با یکدیگر در طول مسیر داشته باشید. تی نکست با سابقه چندین ساله در حوزه لجستیک و بهره‌گیری از دانش و تجربه بزرگان این حوزه مانند تیپاکس، تی هاب و … می‌کوشد تا بهترین تجربه را برای مشتریان شما رقم بزند.

 

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *