ارسال بسته برای داروخانه‌های آنلاین

بهترین راه حل ارسال بسته داروخانه های آنلاین

این روزها بسیاری از داروخانه‌ها فروش محصولات خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند؛ البته فقط محصولات و داروهای بدون نسخه؛ در روزهایی که کرونا همه‌ی ما را خانه‌نشین کرده‌ است، استفاده از خدمات داروخانه‌های آنلاین کمک شایانی برای رفع نیازهای روزمره افراد خواهد بود. اکثر این داروخانه‌ها محصولات خود را برای مصرف‌کننده نهایی رایگان ارسال می‌کنند. اما آیا این ارسال بسته برای خودشان هم بدون هزینه است؟ قطعا خیر! اگر پیک‌هایی مخصوص به این کار داشته‌ باشند، باید هزینه‌ای را برای حقوق آن‌ها بپردازند و اگر هم از خدمات شرکت‌های پیک موتوری استفاده کنند، باز هم باید هزینه‌ی ارسال‌ها را پرداخت کنند. در این مطلب می‌خواهیم بهترین راه حل ارسال بسته داروخانه های آنلاین را به عنوان یک راه چاره برای کاهش هزینه ارسال بررسی کنیم.

برای شروع همکاری با تی نکست چرا فردا؟ همین حالا اقدام کنید!

محصولات قابل سفارش از داروخانه آنلاین

تمامی محصولات و داروهایی که نیاز به نسخه پزشک ندارند، قابل سفارش از داروخانه‌های آنلاین هستند. یکی از این داروخانه های آنلاین فارماکالا است و برخی از این محصولات عبارتند از:

محصولات قابل سفارش از داروخانه آنلاین
محصولات قابل سفارش از داروخانه آنلاین
  • اقلام بهداشتی (ماسک،‌ محلول ضدعفونی‌کننده و …)
  • ویتامین‌ها
  • مکمل‌های بدنسازی
  • ملزومات دارویی مجاز
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • محصولات مادر و کودک
  • تجهیزات پزشکی و ارتوپدی
  • محصولات گیاهی
  • محصولات غذایی

“چطور سرویس تحویل در همان روز، کسب و کار شما را متحول می‌کند؟”

حساسیت بالای ارسال بسته داروخانه‌

معمولا حمل محصولات داروخانه‌ای نسبت به سایر محصولات از حساسیت بیشتری برخوردار است. برای ارسال محصولات داروخانه‌ای باید از پیک مطمئن و آموزش‌دیده بهره برد. به‌گونه‌ای که هیچ آسیبی به محصولات وارد نشود؛ همچنین باید مطمئن باشید که مرسولات شما در زمان مشخص به دست مشتریان می‌رسد. در ادامه به بررسی برخی از مزایای تی نکست برای داروخانه‌ها می‌پردازیم؛

مزایای تی نکست برای داروخانه‌ها

تی نکست به عنوان یک شرکت لجستیکی که کار ارسال بسته در شهر تهران را انجام می‌دهد، مزایای بسیاری برای داروخانه‌های آنلاین دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

پرداخت در محل
پرداخت در محل

پرداخت در محل

بسیاری از افراد تمایل دارند هزینه سفارشات خود را به‌صورت پرداخت در محل تسویه کنند. اغلب مشتریان اعتمادی به پرداخت آنلاین ندارند و ترجیح می‌دهند هزینه سفارش خود را بعد از تحویل، پرداخت کنند. این موضوع به‌خصوص برای کسب و کارهایی که شناخته‌شده نیستند، نمود بیشتری پیدا می‌کند. تی نکست این امکان را به داروخانه‌های آنلاین می‌دهد تا هزینه سفارش مشتریان‌شان پس از تحویل دریافت شده و به حساب داروخانه واریز شود.

پیک آموزش‌دیده

پیکی که ارسال و تحویل مرسولات داروخانه‌ای را برعهده دارد، باید آموزش‌های لازم را دیده باشد؛ همچنین باید ظاهری آراسته و منظم داشته باشد؛ به خصوص در دوران کرونا باید تمام نکات لازم بهداشتی را رعایت کند تا خطری متوجه خودش و گیرندگان نهایی نباشد. تمامی پیک‌های تی نکست آموزش‌دیده هستند و با لباس، ‌کلاه و باکس موتوری یکپارچه،‌ ارسال بسته‌ های شما را انجام می‌دهند.

تسویه حساب منعطف

معمولا داروخانه‌هایی که بسته‌های زیادی برای ارسال دارند، انعطاف در پرداخت هزینه پیک برایشان مهم است؛ تی نکست این امکان را به داروخانه‌ها می‌دهد که در زمان عقد قرارداد، به‌صورت توافقی و منعطف نحوه‌ی تسویه حساب را مشخص کنند و از این بابت نگرانی نداشته باشند.

خدمات API

تی نکست سند فنی API برای ایجاد یکپارچه سازی ارتباط بین سیستم شما و نرم افزار تی نکست را نیز ارائه می‌دهد؛ برای مثال داروخانه آنلاین شما مستقیما می‌تواند به سیستم تی نکست متصل شده و پس از ثبت سفارش توسط مشتریان، تاریخ و آدرس سفارشات به تی نکست منتقل شود. از اینجا به بعد ارسال بسته ‌های خود را به تی نکست بسپارید.

زمان‌بندی منعطف

تی نکست با داشتن ۳ پنجره‌ی زمانی در طول روز، بیشترین تعداد بازه زمانی را بین رقبای خود دارد و این، کارِ شما را به‌عنوان یک داروخانه‌ی آنلاین راحت‌تر می‌کند. چرا که شما برای بازه‌های زمانی پیکاپ و دلیوری،‌ حق انتخاب بیشتری دارید.

رهگیری آنلاین

رهگیری آنلاین وضعیت بسته تی نکست
رهگیری آنلاین وضعیت بسته تی نکست

شما می‌توانید با مراجعه به سایت تی نکست در هر لحظه وضعیت بسته‌های خود را رصد کنید. گیرندگان نهایی نیز می‌توانند تنها با وارد کردن شماره موبایل خود،‌ وضعیت بسته‌های خود را رهگیری کنند.

قیمت ثابت در مناطق ۲۲ گانه تهران

یکی از مزیت‌های رقابتی تی نکست، ثابت بودن قیمت ارسال مرسوله در کل شهر تهران است؛ یعنی تفاوتی نمی‌کند که ارسال بسته‌ های شما از شمال تهران به جنوب آن یا از یک کوچه به کوچه‌ی بالاتر باشد؛ قیمت در تمام نقاط تهران ثابت بوده و طبق قیمت توافق شده در زمان عقد قرارداد خواهد بود.

تی نکست تا کنون با بسیاری از داروخانه‌های آنلاین برای ارسال بسته‌ هایشان همکاری داشته و تجربیات خوبی در این زمینه دارد. اگر شما نیز صاحب یک داروخانه آنلاین هستید و دغدغه‌ی ارسال بسته‌ هایتان را دارید، نگران نباشید و ارسال و تحویل بسته‌ها به مشتریان خود را به ما بسپارید.

 

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *