تست غربال‌گری کرونا

تست غربالگری کرونا به طور منظم و دوره ای در تی نکست انجام می شود

پس از شیوع کروناویروس در ایران، برخی از شرکت‌هایی که امکان دورکاری و تله‌ورکینگ را داشتند، کارمندان خود را دورکار کردند؛ اما در بعضی از شرکت‌ها به‌واسطه‌ی نوع فعالیت‌شان این امکان وجود نداشت. تی نکست هم از این روند مستثنی نبود؛ چرا که مهم‌ترین رسالت تی نکست رساندن بسته‌های مشتریان در هر شرایطی و به‌ویژه شرایط بحرانی است. در این دو سالی که از فعالیت تی‌نکست می‌گذرد، در هر شرایطی بسته‌های شما به گیرندگان نهایی ارسال شده است؛ در برف و باران شدید، ترافیک‌های سنگین، قطعی اینترنت و این اواخر هم که بحران کرونا؛ تی‌نکست در این شرایط ویژه با وجود خطری که برای کارکنانش وجود داشت، برای این‌که مردم در قرنطینه بمانند و از خطر کرونا دور باشند، با انجام تست غربالگری کرونا به‌صورت دوره‌ای انجام می‌شود همچنان همراه کسب و کارها خواهد بود؛

پروتکل‌های بهداشتی در تی‌ نکست

بنابراین به جز عده‌ی محدودی از کارمندان‌مان که شرایط دورکاری را داشتند، بقیه کارمندان از جمله نکست‌یاران، کارکنان واحد هاب و عملیات و کارکنان ستادی همه در شرکت حاضر بودیم تا مسئولیت اجتماعی خود را به نحو احسن انجام دهیم. اما این حضور با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و انجام تست غربال‌گری کرونا بود و همچنان نیز ادامه دارد. تمامی همکاران ما اعم از نکست‌یاران و کارمندان عملیات و ستادی، از ماسک و دستکش استفاده می‌کنند؛ هر روزه تمام فضای شرکت ضدعفونی می‌شود؛ هر روز صبح تب‌سنجی برای تمام همکاران عملیات و ستادی انجام می‌شود؛ اگر افرادی به غیر از همکاران وارد شرکت شوند، حتما باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تب‌سنجی را نیز انجام دهند.

تست کرونا
تست کرونا

ما به سلامتی کارمندان و مشتریان خود اهمیت می‌دهیم

در ادامه اقداماتی که از اسفند سال پیش برای مبارزه با کرونا در تی نکست شروع شده بود، دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۹، از تمامی کارکنان ستادی و نکست‌یاران تی نکست، مجددا تست غربال‌گری کرونا گرفته شد و خوشبختانه نتایج تست کارمندان منفی بود. ما علاوه بر این‌که برای سلامتی همکاران خود اهمیت ویژه‌ای قائلیم و تا جای ممکن خطر را دور خواهیم کرد، برای سلامتی مشتریان‌مان نیز ارزش قائل هستیم. بنابراین مشتریان و گیرندگان نهایی خیال‌شان راحت باشد که بسته‌هایشان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی ارسال می‌شود. ضمنا تا پایان کرونا این تست به‌صورت دوره‌ای و منظم در تی نکست انجام خواهد شد.

 

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *