مجله تی مگ 7

ماهنامه تی مگ – شماره 7 – آبان ۹۹

نقش تکنولوژی در پیشبرد امور مختلف زندگی ما انسان ها بر هیچ کسی پوشیده نیست اما، هر چه زمان حال جلوتر می رود و جای خودش را به آینده می دهد، اهمیت و لزوم وجود آن در تمامی وجوه؛ بیش از پیش بر همگان نمایان می شود.

ما در جدیدترین شماره ماهنامه تی مگ، مفهوم لجستیک هاب را در فرهنگ واژگان تخصصی بررسی نموده ایم و در قسمتی دیگر، به اتفاق شما به تماشای چشم اندازی از تاثیر نقش نرم افزارهای مسیریابی پویا در آینده صنایع لجستیک جهان نشسته ایم.

در بخش معرفی برترین اسـتارتاپ‌های لجستیکی جهان، نگاهی بر کسب و کار نوآور و لجستیک Stuart و فرهنگ سازمانی آن که همسو با ارزش های محیط زیست است، داشته ایم و در ادامه، راه کارهای تی نکست برای همراهی مشتریان در دوران کرونا را مورد بررسی قرار داده ایم.

در بخش اخبار بین الملل، رونمایی Ware2Go از جدیدترین پلتفرم خود برای مدیریت انبارداری و در بخش اخبار داخلی، خبر از میانگین عمر بالای 35 سال 40 درصد از ناوگان حمل و نقل باری کشور و نگاه مثبت کمیسیون مجلس از سازمان راهداری جهت تأمین لجستیک حمل‌ونقل کشور به روایت البرز حسینی، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی را تحت پوشش قرار داده ایم.

در ادامه نیز، پای صحبت های مهندس مجتبی زاهدیان، مدیر محصول تی نکست درباره محصولات لجستیک محور نشسته ایم و در انتها، به بررسی روند کار در مدیریت ناوگان تی‌نکست پرداخته ایم.

همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید تا برای مطالعه شماره های قبلی ماهنامه تی مگ، بر روی این لینک کلیک کرده و به راحتی نسخه مورد نظر خود را دانلود نمایید.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]