مجله دیجیتال تی نکست

ماهنامه تی مگ – شماره ۳ – تیر ۹۹

در این شماره از تی مگ مباحث متنوع و به روزی را گردآوری کرده‌ایم؛ در دانشنامه لجستیک، شرکت لجستیک طرف سوم (3PL) را بررسی کرده‌ایم؛

در قسمت آشنایی با تکنولوژی‌های روز دنیا به نقش سیستم Open Pricer در سودآوری لجستیک پرداخته‌ایم. همچنین در بخش معرفی برترین استارت‌آپ‌های جهان، استارت‌آپ Starship Technologies را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

در بخش اخبار لجستیکی داخلی نیز به خبر لزوم تدوین سند راهبرد لجستیک کشور از زبان نماینده مردم خوی در مجلس پرداخته‌ایم؛ همچنین از نشست مشترک فدراسیون حمل ‌و نقل و لجستیک ایران و تعدادی از نمایندگان مجلس یازدهم خبر داده‌ایم؛ در بخش اخبار لجستیکی جهان نیز به بررسی چالش‌های ناوگان Last-Mile Delivery در دوران کرونا پرداخته‌ایم و همچنین ۱۰ اولویت حقوق بشر در صنعت حمل و نقل و لجستیک را بررسی کرده‌ایم! در بخش‌ مصاحبه نیز با دکتر مرتضی دلقندی مدیر اجرایی شرکت تی‌نکست در رابطه با طراحی و ارائه سلف سرویس و تاثیر آن در پیشرفت کسب و کارها، مصاحبه‌ای ترتیب داده‌ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست. در قسمتی دیگر هم به روند کار در واحد زیرساخت تی‌نکست پرداخته‌ایم. همچنین می‌توانید نسخه قبلی تی مگ را از این لینک دانلود نمایید.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]