مجله دیجتال تی مگ نسخه 4

ماهنامه تی مگ – شماره ۴ – مرداد ۹۹

در این شماره از تی مگ مباحث متنوع و جذابی را گردآوری کرده‌ایم؛ در دانشنامه لجستیک، مفهوم پیکاپ بسته (Package Pickup) را بررسی کرده‌ایم؛

در قسمت آشنایی با تکنولوژی‌های روز دنیا به بررسی بهینه‌سازی فرآیندهای لجستیکی به کمک PUDO پرداخته‌ایم. همچنین در بخش معرفی برترین استارت‌آپ‌های جهان، استارت‌آپ Matternet را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

در بخش اخبار لجستیکی داخلی نیز به خبر بالاترین شمار ترافیک مرسولات پستی در دوران کرونا پرداخته‌ایم؛ همچنین از صعود کشتیرانی ایران در رده‌بندی آلفالاینر خبر داده‌ایم؛ در بخش اخبار لجستیکی جهان نیز به بررسی افزایش هزینه‌های لجستیک ایالات متحده در سال ۲۰۱۹ پرداخته‌ایم و همچنین پروژه انقلابی فدکس و مایکروسافت را بررسی کرده‌ایم! در بخش‌ مصاحبه نیز با مهندس سامان رجبی سرپرست عملیات شرکت تی‌نکست در رابطه با چالش‌های پیکاپ و دلیوری به‌‌هنگام و اثرات آن بر کیفیت خدمات در سازمان‌های لجستیکی، مصاحبه‌ای ترتیب داده‌ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست. در قسمتی دیگر هم به روند کار در واحد فروش تی‌نکست پرداخته‌ایم. همچنین می‌توانید نسخه قبلی تی مگ را از این لینک دانلود نمایید.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]