کسب درآمد در دوران کرونا

روش های کسب درآمد از خانه در دوران کرونا

این روزها که چهره‌ی افراد را جز با ماسک نمی‌بینیم و حال و روز جامعه خوش نیست، چاره‌ای نداریم جز امید به آینده و گذر از این بحران عجیب و فراگیر؛ احتمالا از این پس زندگی بشر به دوره‌ی قبل و بعد از کرونا تقسیم خواهد شد. به هیچ وجه نمی‌توان از تاثیرات این ویروس سمج که در تار و پود زندگی‌مان جا خوش کرده، گذشت. یکی از بزرگ‌ترین تاثیرات کرونا، مختل کردن بسیاری از کسب و کارهاست که سرگذشت برخی از آن‌ها به ورشستگی نیز انجامیده است. در این مطلب قصد داریم روش‌های کسب درآمد از خانه در دوران کرونا را بررسی کنیم.

کار امروز را به فردا نسپارید! برای شروع همکاری با تی نکست همین حالا اقدام کنید

نا امید نباشید و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنید!

در این روزهای سخت که همه درگیر کروناویروس شده‌اند، بسیاری از کسب و کارها از رونق افتاده و بعضا رو به نابودی رفته‌اند. در این میان هستند افرادی که با راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی کوچک، روز به روز درآمد بیشتری را کسب می‌کنند و تهدیدات موجود را به فرصت تبدیل کرده‌اند. باید بپذیریم که شرایط هرچند دشوار و طاقت‌فرساست، اما چاره‌ای نیست جز صبر و امید به آینده؛ یکی از نمودهای امیدواری در این دوران، کسب درآمد از خانه و ایده‌های ناب است. کافی‌ست استعداد و تخصص خود را بدانید و در همان مسیر پیش بروید. حالا که اکثرا در قرنطینه به سر می‌برند، کسب و کارهای آنلاین رونق بیشتری یافته‌اند. پیش از کرونا نیز بسیاری از کسب و کارهای سنتی به سمت آنلاین شدن می‌رفتند؛ اما با حضور کرونا، این نیاز بیشتر حس شد. در ادامه برخی از کسب و کارهای کوچک و در عین حال درآمدزا را بررسی خواهیم کرد که در دوران کرونا به کمک شما خواهند آمد.

صنایع دستی (دست‌سازه‌ها)

صنایع دستی
صنایع دستی

فقط کافی‌ست کمی خلاقیت داشته باشید؛ امروزه هر دست‌سازه‌ای خواهان خاص خودش را دارد. از کارهای سفالی گرفته تا مجسمه‌ها، دست‌باف‌ها، زیورآلات، تولید پاکت و جعبه کادو، تابلوهای نقاشی و عکاسی، نقاشی روی شیشه و سایر ظروف، سوزن‌دوزی،‌ بافتنی، عروسک‌سازی و صدها دست‌سازه‌ی دیگر؛ شما با فروش کارهای هنری خود به راحتی می‌توانید کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کنید. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که در این دوران کرونا چطور کارهای خود را در معرض نمایش قرار داده و آن‌ها را به دست مشتریان برسانیم؟ پاسخ بسیار ساده است؛ کافی‌ست یک سایت یا یک صفحه‌ی اینستاگرام داشته باشید،‌ از اینجا به بعد را به تی نکست بسپارید. ما تمام بسته‌های شما را با قیمتی ثابت و به‌صرفه به دست مشتریان‌تان می‌رسانیم.

کسب درآمد از خانه؛ فریلنسر شوید

فریلنسر شوید
فریلنسر شوید

امروزه بسیاری از تخصص‌ها در بستر اینترنت شکل می‌گیرند و تقویت می‌شوند. فریلنسری یکی از محبوب‌ترین انواع مشاغل است که شما با بهره‌گیری از آن می‌توانید در هر زمانی که خواستید و به هر میزانی که مد‌نظرتان بود، کسب درآمد از خانه کنید؛ در واقع خودتان رییس خودتان خواهید بود. از جمله کارهایی که می‌توانید به‌صورت فریلنسری انجام دهید، می‌توان به تولید محتوا برای وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی، طراحی سایت، طراحی، مدیریت و پشتیبانی وبگاه، مشاور بهینه‌سازی موتور جست‌وجو (سئو کار)، برنامه‌نویسی و طراحی اپلیکیشن، تبلیغ‌نویسی (کپی‌رایتینگ)، ترجمه و ویراستاری، طراحی گرافیک، عکاسی، نظرسنجی آنلاین و … اشاره کرد. امروزه فریلنسری یکی پردرآمدترین انواع مشاغل در تمام دنیا است.

پرورش گیاهان زینتی آپارتمانی گزینه خوب کسب درآمد از خانه

پرورش گیاهان آپارتمانی
پرورش گیاهان آپارتمانی

اگر عاشق گل و گیاه هستید، می‌توانید از راه پرورش آن، هم روح خود را جلا دهید و هم کسب درآمد از خانه کنید؛ علاوه بر این‌ها جهان را هم زیباتر می‌کنید! اگر فضای مناسبی برای پرورش گل و گیاه در منزل یا ساختمان خود دارید، همین حالا دست به کار شوید؛ نگران همسایه‌ها نباشید، کمتر همسایه‌ای از تصویر چشم‌نواز گل و گیاه در ساختمان، شکایت می‌کند! برای رساندن سفارش‌های خود به مشتریان‌تان نیز نگران نباشید؛ تی نکست در خدمت شماست.

تولید مواد خوراکی خانگی

خوراکی خانگی
خوراکی خانگی

بسیاری از افراد نه تنها عاشق خوراکی‌های خوشمزه هستند، بلکه تهیه و تولید این خوشمزه‌جات را نیز دوست دارند. مربا، ترشی، سبزیجات خشک، لواشک، میوه خشک، شیرینی خانگی، فینگرفود، غذای خانگی و … همه و همه جز خوراکی‌هایی هستند که در تمام روزهای سال طرفدار دارند. فقط کافی‌ست با یک سایت یا صفحه‌ی اینستاگرام، محصولات خود را به فروش برسانید. فقط دقت داشته باشید برای بسته‌بندی محصولات خود دقت کافی را به خرج دهید تا صحیح و سالم به دست مشتریان‌تان برسند. برای ارسال آن‌ها نیز می‌توانید با مقرون ‌به ‌صرفه‌ترین قیمت از خدمات تی‌ نکست استفاده کنید.

تولید محصولات چندرسانه‌ای

چندرسانه‌ای
چندرسانه‌ای

یکی از تولیدات جذاب جهان امروز، محصولات چندرسانه‌ای هستند؛ تولید پادکست، تیزر، موشن‌ گرافیک، مجله دیجیتال از جمله محصولات چندرسانه‌ای هستند که طرفداران زیادی دارند. بعضی این چندرسانه‌ای‌ها ماهیت آموزشی دارند؛ اکثرا پادکست‌ها این‌گونه‌اند. امروزه به دلیل دیجیتالی شدن زندگی بشر حتی کتاب‌ها نیز به‌صورت دیجیتالی ارائه می‌شوند و اتفاقا خواهان بسیاری نیز دارند. برخی دیگر از چندرسانه‌ای‌ها ماهیت سرگرمی دارند که البته در این روزهای قرنطینه بسیار مفید و کارآمد هستند.

تدریس و مشاوره آنلاین

مشاوره و تدریس آنلاین
مشاوره و تدریس آنلاین

اگر در رشته‌های روان‌شناسی، طراحی داخلی، معماری، حقوق و … تخصص لازم و کافی را دارید،‌ می‌توانید جلسات مشاوره آنلاین برگزار کنید. همچنین برای تدریس هر رشته‌ای که درس آن را خوانده‌اید یا دوره‌های لازم برای آن را گذرانده‌اید، می‌توانید از تدریس آنلاین بهره ببرید. در روزهای قرنطینه وبینارهای بسیاری برگزار شد که هم برای افرادی که در آن شرکت می‌کردند مفید و هم برای برگزارکنندگان آن درآمدزا بوده است. برای ارائه خدمات خود در این زمینه نیز می‌توانید از سایت یا شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

تی نکست همراه کسب و کار شماست

در این مسیر اگر کسب و کاری را انتخاب کردید که برای پیشبرد آن نیاز به ارسال بسته در سطح شهر تهران داشتید، نگران هیچ چیز نباشید. ما بسته‌های مشتریان‌تان را در زمان دلخواه شما و با قیمتی مقرون به‌صرفه که در کل شهر تهران ثابت است، ارسال می‌کنیم. تی نکست با ارائه سرویس‌های تحویل در همان روز، تحویل در روز بعد و سرویس جدید احراز هویت آماده‌ی خدمات رسانی به تمامی کسب و کارهاست. امیدواریم با یاری هم از این روزهای سخت و بحرانی، به سلامت گذر کنیم.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *