مجله تی مگ 9

ماهنامه تی مگ – شماره 9 – دی ۹۹

این روزها، قدرت همسویی صنعت حمل‌ونقل با تکنولوژی روز دنیا در جهت پیشبرد اهداف زندگی هوشمند، بیش از پیش افزایش یافته است و از هر زاویه‌ای که به این موضوع بنگریم، خواهیم دید که در نتیجه این اتحاد، لجستیک عضوی جدایی‌ناپذیر از زندگی همه ما شده است.

در جدیدترین شماره تی مگ، به بررسی معنای PUDO، که یکی از  مفاهیم نسبتاً جدید و مهم صنایع لجستیک است، پرداخته‌ایم و در بخش معرفی برترین استارتاپ‌های لجستیکی جهان، استارتاپی از جنس سرعت در ارسال بسته‌ها، Quiqup را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

در میان خبرهای داخلی، اختصاص 500 میلیارد تومان بودجه برای صندوق توسعه حمل‌ونقل کشور را پوشش داده‌ایم و در مقابل و در بخش خبرهای بین‌المللی لجستیک، به معرفی ون پر سرعت استارتاپ EV پرداخته‌ایم.

به مناسبت 26 آذر روز ملی حمل‌ونقل، در تی‌نکست مسابقه‌ای جذاب در فضای اینستاگرام برگزار کردیم که جزئیات آن را می‌توانید در بخش اخبار ویژه مطالعه فرمایید.

با  راضیه علی نژاد، مدیر دپارتمان زیرساخت تی‌نکست به گفت‌وگو نشستیم و از لجستیک گفتیم و از فرصت‌ها و تهدیدهای این صنعت شنیدیم.

در آخر، این بار زنجیره لجستیک را به زبان تصویر برایتان شرح داده‌ایم که البته این آغاز اینفوگرافی‌های دیگر از این صنعت در شماره‌های آینده تی مگ است.

شما می‌توانید تا برای مطالعه شماره‌های قبلی ماهنامه تی مگ، بر روی این لینک کلیک کرده و به راحتی نسخه مورد نظر خود را دانلود نمایید.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]