تی مگ 8

ماهنامه تی مگ – شماره 8 – آذر ۹۹

لجستیک امروزه نه‌تنها نقش مهمی در پیشبرد اهداف کسب‌وکارها دارد بلکه، خود تبدیل به صنعتی پویا و تاثیرگزار شده است. این ادعای ما نیست بلکه شرحی است بر جریانی که در حال حاضر نه‌تنها در ایران بلکه در جهان؛ جاری است.

ما در جدیدترین شماره ماهنامه تی مگ، به بررسی مفهوم سازمان‌های لجستیکی طرف سوم و نقش آن‌ها در زمینه پیشبرد اهداف شرکت‌ها پرداختیم و در بخشی دیگر، بیم‌ها و امیدها در زمینه استفاده از فناوری‌های رباتیک در انبار و تداخل نقش آن‌ها با نیروی انسانی را بررسی کرده‌ایم.

استارتاپ پیشرو و بسیار معروف اندونزیایی گوجک را به شما معرفی کرده‌ایم و به بررسی جزئیات خبر طرح قرنطینه 2 هفته‌ای تهران و محدودیت‌های رفت‌وآمدی آن نیز پرداخته‌ایم.

در بخشی دیگر، نگاهی بر خبر رونمایی شرکت DHL از 4 کامیون جدید این شرکت در راستای اهداف محیط‌زیستی آن داشته‌ایم و بعد از آن، درباره رویداد سیمرغ، اولین پلتفرم آنلاین در صنعت لجستیک، پست و کوریر کشور گزارشی را به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

به‌رسم همیشه تی مگ، مصاحبه‌ای ساده و صمیمی با جناب آقای علی کلهر، مدیر فروش تی نکست داشته‌ایم و در پایان، به معرفی بخش منابع انسانی در تی نکست پرداخته‌ایم.

همچنین لازم به ذکر است که شما می‌توانید تا برای مطالعه شماره‌های قبلی ماهنامه تی مگ، بر روی این لینک کلیک کرده و به راحتی نسخه مورد نظر خود را دانلود نمایید.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]