تی مگ نسخه 10

ماهنامه تی مگ – شماره 10 – بهمن ۹۹

با یک نگاه کوتاه به سالی که گذشت، به خوبی متوجه خواهیم شد که وجود صنایع لجستیک نه تنها برای پیشبرد اهداف خرد و کلان کسب‌وکارهای مختلف مهم است بلکه این پتانسیل را دارد که تبدیل به مهم‌ترین راه‌حل برون‌رفت از شرایط بحران برای سازمان‌های مختلف باشد.

از قرنطینه‌های اجباری و محدودیت‌های تردد به خاطر جلوگیری از شیوع بیش‌ازپیش بیماری کرونا گرفته تا آلودگی هوا، همگی یک نقطه مشترک بین مجموعه‌های فعال در لجستیک، کسب‌وکارها و مشتریان آن‌ها داشتند. پیام واضح و روشن است: در خانه بمانید و مراقب سلامتی خود و دیگران باشید. در واقع با اشاعه فرهنگ خرید آنلاین و استقبال از آن، نیاز به راه‌حلی برای ارسال مطمئن در بازه‌های زمانی مختلف نیز بیش‌ازپیش حس شد و اینجا یکی از موقعیت‌هایی بود که نقش اهمیت وجود شرکت‌های حمل‌ونقل بسته بیشتر از قبل، مشخص شد.

ساده‌تر بگوییم، در نتیجه پیوند تکنولوژی و صنایع لجستیک با یکدیگر، شاهد انقلابی در زندگی اجتماعی انسان‌ها خواهیم بود.

به همین خاطر در جدیدترین شماره مجله تی مگ، در بخش فرهنگ واژگان لجستیک نه تنها به بررسی مفهوم دوقلوهای دیجیتال و اهمیت وجود آن نه تنها برای صرفه‌جویی در منابع مختلف لجستیک بلکه برای تمامی صنایع پرداخته‌ایم.

در بخش فناوری‌های برتر لجستیک، به مزیت‌ها و فراتر از آن، لزوم وجود قابلیت مشاهده زنجیره تأمین به صورت Real Time را مورد بررسی قرار داده‌ایم و به تناسب آن، یکی از هوشمندترین استارتاپ‌های بزرگ و تعیین کننده در دنیای لجستیک، گروه DPD را معرفی کرده‌ایم.

در بخش اخبار داخلی، امضای تفاهم‌نامه ساخت و خرید هزار دستگاه اتوبوس شهری و در بخش بین‌الملل، خبر جدیدترین محصولات شرکت جنرال موتورز برای شرکت‌های فعال در صنایع لجستیک را تحت پوشش قرار داده‌ایم. همچنین در بخش اخبار ویژه، جذب سرمایه لینک اکسپرس، استارتاپ فعال در زمینه پست درون‌شهری از گروه سرمایه‌گذاری بهمن را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

وقتی به رنگ آبی فکر می‌کنید، چه چیزهایی در ذهنتان نقش می‌بندد؟ ما در بخش جدید تی مگ می‌خواهیم تا با روایت داستان موفقیت برند Stuart، معادلات را بر هم بزنیم و این برند را تبدیل به نماینده جدید رنگ آبی در ذهنتان نماییم.

در آخر و در بخش اینفوگرافی لجستیک، این بار زنجیره هاب لجستیک را برایتان به تصویر کشیده‌ایم و خواسته‌ایم تا با زبان تصویر، توصیفی ساده اما اصولی از آنچه در مرکز پردازش یک مجموعه لجستیکی می‌گذرد را برایتان شرح دهیم.

همچنین شما می‌توانید برای مطالعه شماره‌های قبلی بر روی لینک ماهنامه تی مگ کلیک کرده و به راحتی نسخه مورد نظر خود را دانلود نمایید.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]