تی نکست

تی نکست چیست؟ ارسال بسته ها با تی نکست چگونه انجام می‌شود؟

تی نکست یک سرویس آنلاین ارسال بسته درون شهری در تهران است که از ابتدای سال ۹۷ شروع به کار کرده است. به کمک تی نکست کسب و کارهای سنتی و اینترنتی می‌توانند بسته‌های خود را در تمام مناطق تهران به دست مشتریان‌شان برسانند و به راحتی هم رضایت مشتریانشان را جلب و هزینه‌های خود را کاهش دهند.

فقط با یک پنل ساده و رایگان، کارِ ارسال تمام است – هم‌کاری را شروع کنیم

پیک موتوری تی نکست چالش ارسال بسته‌های درون شهری شما را حل می‌کند

چالش اصلی کسب و کارها در ارسال بسته ، نبود یک سیستم لجستیک  و ارسال بسته مقرون به صرفه، مطمئن و سریع است. در حال حاضر تی نکست ارائه‌دهنده خدمات ارسال بسته‌های درون شهری برای کسب و کارها در شهر تهران است. کسب و کارها می‌توانند از طریق پنل تحت وب اقدام به ثبت سفارش نمایند و تا پایان توزیع آن را رصد کنند. به علاوه ما برای کسب و کارهای آنلاین راه حل رابط نرم افزاری (API) را ارائه کرده تا با حذف نیروی انسانی روند ثبت سفارش تا چند برابر ساده‌تر و سریع‌تر گردد.

تی نکست؛ ارسال و توزیع بسته ها در همان روز (Same Day Delivery)

برای اولین بار در کشور تی نکست سرویس ارسال بسته به صورت same day یا تحویل در همان روز را معرفی کرده است. در این سرویس مرسولات کسب و کارها تا ساعت مشخصی از روز جمع آوری و تا پایان همان روز توسط نکست یاران توزیع می‌گردد. این سرویس قیمت پایین‌تری نسبت به ارسال اکسپرس دارد و به همین دلیل هم صرفه اقتصادی بیشتری برای کسب و کارها دارد و هم موجب رضایتمندی بیشتر مشتریان آن‌ها می‌شود.

سرویس بازگشتی تی نکست (Reverse Logistics)

همچنین تی نکست، سرویس بازگشتی خود را برای کمک به توسعه سیستم فروش کسب‌وکارهای اینترنتی راه‌اندازی کرده است. این سرویس برای فروشگاه‌هایی کارآیی دارد، که امکان مرجوع کردن کالا را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در این سرویس ناوگان پیک موتوری تی‌نکست، کالا را از درب منزل مشتری تحویل گرفته و براساس تعرفه‌ای مشخص به انبار فروشگاه بازمی‌گردانند و در صورت نیاز، مجددا ارسال می‌کنند.

با بیمه شدن بسته‌ها، ضرر برای کسب‌وکار معنا ندارد – بدون ریسک ارسال کنید!

هزینه ثابت ارسال به تمام مناطق تهران

در تی نکست هزینه ارسال بسته از جنوبی‌ترین نقطه تا شمالی‌ترین نقطه‌ی تهران دقیقا به همان قیمتی‌ست که بسته‌ای از یک خیابان به خیابان بالاتر ارسال شود! و همین امکان برای تعدد ارسال بسته‌ها در طول روز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. هزینه ارسال بسته در تی‌نکست در تمام مناطق ۲۲ گانه تهران با یک قیمت انجام می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود تا کسب و کارهایی که تعداد ارسال بالایی در طول روز دارند، بتوانند در ماه ۵ الی ۶ میلیون تومان صرفه‌جویی در هزینه ارسال خود داشته و به درآمدشان اضافه کنند.

اگر مایل به استفاده از سرویس پیک موتوری تهران برای کسب و کار خود هستید به این صفحه مراجعه و یا با شماره 66403369-021 تماس حاصل فرمایید.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

3 دیدگاه برای “تی نکست چیست؟ ارسال بسته ها با تی نکست چگونه انجام می‌شود؟”

  • جالبه!

  • سلام وقتتون بخیر
    با تی نکست هزینه ها چگونه محاسبه میشه

    • سلام و وقت به‌خیر
      در صورت تماس با شماره 91070470 تمامی اطلاعات موردنیاز ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها: , , ,