پنجمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته افتتاح شد - تی نکست - ارسال بسته کسب و کارها در تهران

پنجمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی تی نکست به نقل از ایلنا، یکشنبه 28 آذر با حضور رستم قاسمی و معاونان وی پنجمین نمایشگاه حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته در مصلی تهران افتتاح شد.

در نمایشگاه امسال بیش از 200 شرکت دولتی و خصوصی و با حضور 90 درصدی شرکت‌های بخش خصوصی و 40 شرکت استارتاپی و 20 شرکت دانش‌بنیان حضور دارند.

نمایشگاه امسال به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و نمایندگانی از کشورهای ژاپن، چین، فرانسه، روسیه و سوئد در این نمایشگاه حاضر هستند. این نمایشگاه در در مصلی تهران از 28 آذر ماه تا 30 آذر ماه برگزار می‌شود.

بررسی کیفیت محصولات حوزه حمل و نقل، معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری‌ها، معرفی محصولات روز دنیا، شناخت نیازها، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، معرفی پتانسیل‌ها برای بهبود فضای کسب و کار و آشنایی با کارآفرینی و فرصت‌های شغلی در این حوزه از اهداف برگزار پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل در سال 1400 است.

کارشناسان، متخصصان و علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از امروز تا روز سه شنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ به سالن اصلی مصلای تهران مراجعه کنند.

ارسال نظر

با ارسال نظر شما با قوانین و مقررات سایت موافقت میکنید.
همکاری سازمانی : 92002522-021