رونمایی از نسخه جدید وب‌سایت تی‌ نکست - تی نکست - ارسال بسته کسب و کارها در تهران

رونمایی از نسخه جدید وب‌سایت تی‌ نکست

نسخه جدید وب‌سایت تی نکست با طراحی جدید و امکانات بهینه و به‌روز شده، از آذرماه 1400 در دسترس کاربران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی تی نکست، نسخه جدید وب‌سایت تی نکست به منظور تسهیل روند ارسال بسته مشتریان و آغاز همکاری جدید با سایر شرکت‌ها، سازمان‌ها و فروشگاه‌ها، آماده ارائه خدمات است. در نسخه جدید وب‌سایت تی نکست با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های حوزه برنامه‌نویسی، دانش تجربه و رابط کاربری به‌روز و نقشه سایت بهینه‌تر، به گونه‌ای طراحی شده که کابران بتوانند تجربه راحت و ساده‌ای از ثبت و ارسال بسته داشته باشند.

توجه به افزایش سرعت صفحات، پاسخ به نیازها و بازخوردهای مشتریان و همچنین الگوبرداری از وب‌سایت‌ شرکت‌های مطرح بین‌المللی در این حوزه، از دیگر تغییرات نسخه جدید وب‌سایت تی نکست هستند.

صفحه اتاق خبر تی نکست نیز جزء تغییرات جدید وب‌سایت تی نکست است که کاربران می‌توانند آخرین اخبار مربوط به تی نکست و صنعت لجتسکی کشور را در این صفحه دنبال کنند.

وب‌سایت تی نکست به نشانی www.tinextco.com تنها پایگاه اینترنتی مجموعه تی نکست است که در کنار آن، شبکه‌های اجتماعی تی نکست در اینستاگرام، لینکدین، توییتر و …. نیز فعالیت مجزا و تفکیک شده خود را دارند.

گفتنی است استارتاپ تی نکست سال 1397 با شعار «تی‌نکست؛ همراه لجستیک کسب‌وکار شما» وارد عرصه لجستیکی کشور شد و در قالب دو سرویس «ارسال در همان روز – Same Day Delivery» و «ارسال در روز بعد – Next Day Delivery» به ارائه خدمات خود می‌پردازد.

ارسال نظر

با ارسال نظر شما با قوانین و مقررات سایت موافقت میکنید.
همکاری سازمانی : 92002522-021