پیک موتوری کل تهران در حوالی میدان آزادی

پیک موتوری کل تهران را به نام تی نکست بشناسید

پیک موتوری تهران با پیک شهرهای دیگر فرق دارد. پیکی که در تهران کار می‌کند، باید در کل شهر حضور داشته باشد و تمام نقاط شهر را مثل کف دست بشناسد. مساله‌ی ترافیک، چراغ قرمزهای متعدد، توقیف موتورسیکلت از جانب پلیس و مواردی از این دست کاری می‌کنند تا رساندن بسته توسط پیک های موتوری با گذر از هفت خوان رستم هم‌تراز باشد. به همین دلیل است که استفاده از عبارت پیک موتوری کل تهران توسط شرکت‌های حمل و نقل با احتیاط خاصی انجام می‌شود. شرکتی که چنین ادعایی می‌کند، باید زیرساخت خوبی را برای موتورسوارها آماده کرده باشد و از قبل به فکر فراهم کردن یک درآمد مناسب ماهیانه نیز برای آن‌ها باشد. تمام این موارد موجب می‌شوند تا کار کردن به عنوان پیک موتوری کل تهران با چالش‌های زیادی مواجه باشد. بیایید از دو زاویه مختلف به موضوع نگاه کنیم.

برای شروع همکاری با تی نکست، همین حالا اقدام کنید

مناسب برای سفارش‌دهندگان ارسال

بسته‌هایی که توسط تی نکست ارسال می‌شوند، ابتدا باید وارد یک مرکز پردازش بزرگ شوند. مکانی که در آن، تمام سفارش‌ها بر اساس محدوده‌ی آدرس مرتب می‌‎شوند تا هر پیک بتواند بسته‌های همان منطقه را به صورت منظم ارسال کند. چنین کاری مستلزم این است که ابتدا یک پیک موتوری پیش فرستنده‌ی بسته‌ها برود و بسته‌های ارسالی را جمع‌آوری کند. برای فرستنده‌ها مهم است برای ارسال بسته‌ها با شرکتی کار کنند که توانایی حضور در تمام سطح شهر تهران را داشته باشد و برای حضور در نقاط خلوت و کم‌رفت‌وآمد عذر و بهانه نیاورد. خیلی از پیک های موتوری تنها مقاصدی را برای بردن بسته انتخاب می‌کنند که از بودن فرستنده‌های دیگر در آن منطقه اطمینان داشته باشند. این طبیعی است که پیک موتوری دوست نداشته باشد در مسیر برگشت دست‌خالی باشد و بخواهد در این مسیر هم درآمدزایی داشته باشد. اما تی نکست برخلاف سایر سرویس‌‌های پیک موتوری در تمام مناطق 22گانه شهر تهران حضور دارد و هیچ منطقه‌ای را به عنوان محدوده‌ی استثنا در نظر نمی‌گیرد. حتی در مناطق بسیار شلوغ مثل بازار تهران و مناطق کاملا خلوت هم بسته‌های شما به گیرندگان نهایی تحویل داده خواهند شد. تی نکست واقعا پیک موتوری کل تهران است.

ایده‌آل برای پیک‌های موتوری

پیک‌هایی که در یک شرکت پیک موتوری کار می‌کنند، علاوه بر کار یک زندگی شخصی هم دارند. به عنوان مثال پیک موتوری باید بداند که در زمان تمام شدن کار، کجای شهر قرار می‌گیرد و فاصله‌اش تا منزل چقدر خواهد بود. زمانی که یک پیک موتوری با تی نکست کار می‌کند، می‌داند که در هر مسیر ارسال بار قرار است از کجا به کجا برود و به همین دلیل، نقطه‌ی پایانی مسیر هر روز او کاملا مشخص است. بنابراین یک پیک می‌تواند مسیر را به گونه‌ای تنظیم کند تا پس از تحویل دادن آخرین بسته، در نزدیک‌ترین نقطه به محل زندگی‌اش باشد. به موضوع دقت دارید؟ یعنی تی نکست مثل پیک لحظه‌ای نیست که معلوم نباشد مقصد بعدی‌اش کدام گوشه‌ی شهر خواهد بود. یک پیک کارمند تی نکست شفافیت مسیرهای ارسال را درک خواهد کرد و بخشی از دغدغه‌های روزانه‌اش کم خواهد شد.

پیک موتوری کل تهران در یک نگاه

پیک موتوری کل تهران ادعای بزرگ و خطرناکی است که هرکسی نمی‌تواند از پس اجرای آن بربیاید. شرکت‌هایی که با استفاده از اپلیکشن پیک موتوری در سطح شهر حضور دارند، به زحمت می‌توانند چنین ادعایی را در عمل اجرا کنند. چه برسد به شرکت‌‎های حمل و نقل کوچکی که تازه شروع به کار کرده‌اند و هنوز نمی‌دانند که با چه سازوکاری باید در مناطق مختلف شهر حضور داشته باشند. تی نکست توانسته است با استفاده از یک روش خاص و با ارائه‌ی سرویس تحویل در همان روز (به جای تحویل اکسپرس لحظه‌ای)، تمام مناطق شهر تهران را به صورت کامل پوشش دهد. منظور از تمام مناطق، تمام مناطق به معنای واقعی کلمه است و هر نقطه‌ای که در محدوده‌ی مناطق 22گانه تهران واقع شده باشد، از نظر ما جزء مناطق سرویس‌دهی محسوب می‌شود.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها: