آماده سازی بسته کفش برای پیک موتوری فروشگاه لباس

در انتخاب پیک موتوری فروشگاه لباس خیلی دقت کنید

بیایید تصور کنیم که شما فروشگاه لباس دارید و تمام کارهای لازم را برای داشتن یک فروش خوب انجام داده‌اید: اجناس خوبی در فروشگاه دارید، ارزان می‌فروشید، دکور قشنگی دارید و با مشتری هم خیلی خوب رفتار می‌کنید. تازگی‌ها وارد شبکه‌های اجتماعی هم شده‌اید و شاید یک سایت فروش راه انداخته‌اید تا فضای مجازی را هم به کانال‌های فروش‌تان اضافه کنید. تمام این‌ها دلایل خوبی هستند تا فروش شما به سقف بچسبد. اما زمانی که صحبت از ارسال لباس‌ها به میان می‌آید، دیگر نمی‌دانید چه کار باید بکنید. پیک موتوری فروشگاه لباس باید موارد زیادی را رعایت کند و حسابی توجیه شده باشد. خریداران اینترنتی لباس همین حالا هم کم هستند و برای یک فروشنده‌ی لباس مهم است که آن‌ها را به هر قیمتی حفظ کند. بیایید ببینیم در خرید اینترنتی لباس چه چیزهایی باید توسط پیک موتوری رعایت شوند.

کار امروز را به فردا نسپارید! برای شروع همکاری با تی نکست همین حالا اقدام کنید

پیک فروشگاه لباس باید صبور باشد

لباس کالایی است که خرید اینترنتی آن با مشکل بزرگ سایز مواجه است. لباس باید سایز باشد و پیک موتوری فروشگاه لباس باید بتواند در صورت نیاز، آن را برگرداند. به هر دلیل ممکن است لباسی که خریدار سفارش داده است، سایز تن‌اش نباشد و بخواهد آن را برگرداند. این را باید کنار موضوع پرو کردن قرار دهید که خودش یک کار زمان‌بر است؛ در نتیجه پیک موتوری فروشگاه اینترنتی لباس باید صبر و حوصله‌ی خوبی داشته باشد. پیک‌های موتوری باید آموزش‌دیده باشند و در چنین مواقعی حداکثر مراعات حال مشتری را بکنند. بعضی از مشتری‌ها هم که می‌خواهند لباس با سایز درست را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند، چند سایز آن را هم‌زمان سفارش می‌دهند تا تنها ببینند کدام‌یک سایز تن‌شان می‌شوند. در چنین شرایطی هم پیک موتوری فروشگاه لباس مجبور خواهد بود باقی لباس‌ها را پیش فرستنده برگرداند. جالب است بدانید که طبق تحقیقات وب‌سایت نظربازار ۳۰ درصد از مردم ایران به دلیل اطمینان نداشتن از سایز از خرید اینترنتی لباس صرف نظر می کنند. ۳۳ درصد هم به دلیل اینکه از کیفیت محصول اطمینان ندارند، از خرید اینترنتی انصراف می‌دهند. می‌بینید؟ فروش اینترنتی لباس در ایران واقعا کار سختی است و برای به دست آوردن دل مشتریانی که حاضر به خرید شده‌اند، باید خودتان را به آب و آتش بزنید. همه جوره باید خودتان را با آن‌ها وفق بدهید تا اینکه کم‌کم مردم ایران را راضی کنید از خرید حضوری لباس دست بردارند و به خرید اینترنتی آن روی بیاورند.

هزینه پیک لباس باید ارزان باشد

مشابه خرید حضوری، خرید اینترنتی لباس هم تابعی از قیمت است. قیمت ارزان می‌تواند خریدار را ترغیب کند و برعکس. اما چیزی که در این میان وجود دارد، هزینه ارسال لباس است. طبیعی است که خریدارانِ طرافدار قیمت ارزان، انتظار داشته باشند جنس خریداری شده را با ارزان‌ترین هزینه ارسال دریافت کنند. خیلی‌ها هستند که حاضر نمی‌شوند برای یک تکه لباس کوچک هزینه ارسال پرداخت کنند. مثلا در نظر بگیرید که یک بسته‌ی ۳تایی جوراب یا لباس زیر سفارش داده‌اید. آیا حاضر هستید برای چنین خریدی هزینه پیک موتوری پرداخت کنید؟ هزینه ارسال تنها در مورد لباس‌هایی توجیه پیدا می‌کند که از حد مشخصی گران‌تر هستند یا به نوعی لباس لوکس به حساب می‌آیند. اما به هر حال مدیر یک فروشگاه لباس اینترنتی مجبور است تحت هر شرایطی کالای خریداری شده را با استفاده از پیک ارسال کند و این می‌تواند به ضرر هر دو طرف تمام شود. با استفاده از سرویس جدید «تحویل در همان روز» تی ‌نکست می‌توان مساله پیک موتوری فروشگاه لباس را حل و لباس‌ها را با قیمتی به مراتب کمتر از پیک اکسپرس ارسال کرد.

حال آیا می‌دانید که مجموعا ۱۷.۵ درصد از مردم ما به دلیل شک داشتن در نوع پرداخت هزینه کالا و موارد مربوط به آن از خرید اینترنتی منصرف می‌شوند؟ بنابراین باید سرویس پرداخت در محل را به عنوان یک گزینه‌ی حتمی در ارسال پیک موتوری فروشگاه لباس در نظر داشته باشید و آن را به مشتریان‌تان ارائه دهید. تی نکست چنین سرویسی را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید با تنظیم کردن شماره حساب خودتان روی کارت‌خوان همراه پیک موتوری، کاری کنید تا هزینه‌ی دریافت شده از مشتری مستقیم به حساب‌تان واریز شود.

پیک فروشگاه لباس باید دقیق و دلسوز باشد

خودتان را جای یک خریدار لباس بگذارید. کسی که یک تکه لباس را تنها از روی چند عکس سایت یا اینستاگرام انتخاب کرده است، انتظار دارد چیزی شبیه به همان عکس‌ها را تحویل بگیرد. حالا تصور کنید که پیک موتوری فروشگاه لباس جنسی را تحویل بگیرد و با وجود تمام محافظت‌های کار گذاشته شده در بسته‌بندی، دقت لازم را در جابجایی به خرج ندهد. مثلا لباس‌ها را خیلی بی‌دقت روی هم بچیند، بگذارد آفتاب و باران به لباس‌های حساس مشتری برسد یا هر کار دیگری که نگذارد لباس مشتری با آن کیفیت اولیه به دست‌اش برسد. در چنین مواقعی آیا مشتری پیک موتوری را مقصر می‌داند یا اینکه انگشت اتهام را به سمت فروشگاه شما نشانه می‌رود؟ لباس باید تمیز به دست خریدار برسد و هر گونه سهو و کوتاهی از جانب پیک موتوری فروشگاه لباس می‌‎تواند روی اعتبار فروشگاه تاثیر منفی بگذارد. باید سعی کنید پیکی را انتخاب کنید که مسئولیت‌پذیری را می‌شناسد و سعی می‌کند از بسته‌های مشتریان مثل امانت شخصی مراقبت کند.

لباس‌هایی که می‌فروشیم را چکار کنیم؟

لباس‌هایتان را که باید بفرستید تا برود و به دست مشتری برسد؛ مهم این است که چه کسی را برای این کار انتخاب می‌کنید و مسئولیت‌های ذکر شده را به چه کسی محول می‌کنید. این کاری نیست که هر پیک موتوری بتواند آن را انجام دهد. وقتی صحبت از یک جنس حساس باشد، بهتر است کار را به کاردان بسپارید. اگر تی نکست را شایسته‌ی انجام این کار بدانید، می‌توانید نوع تعهد و احترام پیک‌های ما به مشتری را تجربه کنید. ما سعی کرده‌ایم روال‌های مشخصی را برای این کار تعریف کنیم و آموزش‌های مشخصی را به پیک‌ها بدهیم. تی نکست می‌تواند سرویس پیک موتوری فروشگاه لباس را به شایستگی برای شما انجام دهد.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]