پیک موتوری شرکت تی‌نکست (Tinext)

داشتن مزیت قیمت پایین پیک موتوری با استفاده از تی نکست

اگر بسته‌های زیادی برای ارسال دارید، حتما قیمت پایین پیک موتوری برایتان مهم است. زیاد شدن تعداد بسته‌ها باعث می‌شود تا هزینه‌ی بیشتری را برای ارسال آن‌ها پرداخت کنید و مشکل اینجا است که نمی‌توان کل این هزینه‌ها را از مشتری گرفت. شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی پیک موتوری آنلاین با تاکید بر این حقیقت که پیک موتوری در مسیر بازگشت دست خالی برنمی‌گردد، سرویس ارزان‌ترشان را توجیه می‌کنند. این سرویس‌ها ادعا می‌کنند که پیک موتوری را با قیمتی تا ۳۰ درصد ارزان‌تر از باقی پیک‌ها ارائه می‌دهند؛ اما این مقدار ارزانی بهترین پیشنهادی نیست که می‌توانید پیدا کنید.

برای شروع همکاری با تی نکست، همین حالا اقدام کنید

بخشی از دلیل گرانی پیک موتوری در عصر پیش از شروع به کار پیک موتوری اینترنتی، مربوط به تعداد بارهایی بود که در طول روز به یک پیک داده می‌شد. در آن زمان هر پیک می‌توانست تعداد محدودی بسته را در طول روز جابجا کند و به همین دلیل، مجبور بود تا هزینه بیشتری را به ازای هر بسته از مشتری بگیرد. اما با روی کار آمدن سرویس‌های اینترنتی و افزایش درخواست از سمت مردم، میزان بار اختصاص‌یافته به هر پیک افزایش پیدا کرده و این موضوع باعث افزایش درآمد پیک موتوری و به تبع آن کاهش هزینه پیک به ازای هر بسته شده‌است. ما هم می‌خواهیم درباره‌ی قیمت پایین پیک موتوری و مزایایی که دارد صحبت کنیم.

آیا پیک ارزان در رساندن بسته‌های ما کم‌کاری می‌کند؟

همه ما در هنگام پول دادن محافظه‌کار می‌شویم و سعی می‌کنیم در قبال پولی که می‌پردازیم، بهترین چیز را بخریم. حالا اگر بخواهیم چیزی را بخریم که قابل لمس نیست، میزان شک و تردیدمان بیشتر می‌شود و خیلی بیشتر از حالت عادی درنگ می‌کنیم. از یک طرف برای کالاهای خیلی گران تمام گزینه‌ها را سبک سنگین می‌کنیم و از طرف دیگر، در خریدهای خیلی ارزان دچار شک و تردید می‌شویم و از این می‌ترسیم که نکند این ارزانی دلیلی داشته باشد. بیایید درباره سرویس خودمان حرف بزنیم. ما یک شرکت ارائه‌دهنده‌ی سرویس پیک موتوری هستیم که مشتری‌هایمان کسب و کارهای بزرگ و کوچک هستند. سرویسی که ما ارائه می‌دهیم در مقایسه با سرویس شرکت‌های دیگر برای مشتریان شرکتی و سازمانی (کسب و کارها) ارزان‌تر تمام می‌شود و هزینه ارسال هر بسته در آن به مراتب کمتر از سرویس‌های رقیب است. پیک موتوری تی نکست اصلا بی‌کیفیت نیست و در بسیاری مواقع از نظر سرعت و دقت ارسال، شما را شگفت‌زده می‌کند. کمی که جلوتر بروید، متوجه می‌شوید که چرا هزینه پیک موتوری در تی نکست تا این اندازه ارزان‌تر از رقبایش است.

مشاوره رایگان برای ارسال به‌صرفه – وارد شوید

تی نکست چطور قیمت پایین پیک موتوری را ارائه می‌دهد؟

تی ‌نکست با هدف کم کردن هزینه پیک موتوری شروع به کار کرده است. سرویسی که تی نکست ارائه می‌دهد، در مقایسه با سرویس سایر رقبا ارزان‌تر است. این ارزان‌تر بودن در بعضی از شرایط تا ۵۰ درصد صرفه‌جویی در هزینه پیک را برای کسب‌وکار شما به همراه خواهد داشت. دلیل قیمت پایین پیک موتوری در تی نکست این است که ما ارسال بسته ها را به صورت تکی انجام نمی‌دهیم و آن‌ها را پس از تجمیع به صورت یک‌جا می‌فرستیم. پیک موتوری ما در هر سفری که می‌رود، مجموعه‌ای از بارهای مربوط به یک منطقه را با خود حمل می‌کند. به دلیل کم شدن تعداد سفرها، دستمزد پیک موتوری کمتر می‌شود و به این شکل، با تی نکست می‌توانید قیمت پایین پیک موتوری را تجربه کنید. ما سرویس پیک موتوری را تنها به صورت B2B ارائه می‌دهیم و فقط مشتریان سازمانی داریم. در سرویس پیک موتوری تی نکست می‌توانید هزینه پیک را با یک فاصله‌ی زمانی پرداخت کنید. تسویه مدت‌دار یکی از مزایای ارزشمندی است که تی نکست ارائه می‌دهد و می‌توانید قیمت پایین پیک را همراه با انعطاف‌پذیری در پرداخت هزینه‌ها در اختیار داشته باشید. تی نکست از این نظر کاملا متناسب با نیازهای شما و شرکت‌تان طراحی شده است.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]