برون سپاری تحویل بسته

برون سپاری خدمات ارسال کالا به شرکت های ثانویه چه منافعی دارد؟

آیا دنبال راه حلی هستید تا در زمان و پول‌تان صرفه‌جویی کنید و رشد و پیشرفت کسب‌وکارتان را شاهد باشید؟ یک چاره‌ی کلی برای این موقعیت وجود دارد: بهتر است کار تحویل بسته و خدمات ارسال کالا را برون سپاری کنید. سپردن خدمات ارسال کالا یک شرکت واسط لجستیکی می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد و در هزینه‌های شما صرفه‌جویی قابل توجهی را داشته باشد.

در صورتی که صاحب یک مغازه یا شرکت هستید و باید اجناسی را برای مشتریان‌تان بفرستید، حتما با معضل ارسال بسته آشنایی دارید. حقیقت این است که تخصیص دادن چند نفر از کارمندان به امور بسته‌های ارسالی، می‌تواند وقت و انرژی زیادی را از سازمان شما بگیرد و حتی پول ارزشمندتان را نیز هدر بدهد. برای این کار ابتدا باید کالاها را بسته‌بندی و آن‌ها را برای ارسال آماده کنید. در مرحله‌ی بعد باید لیبل و آدرس گیرنده را رویشان بچسبانید و ببرید به جایی بسپارید تا آن‌ها را به دست گیرندگان نهایی برساند. حالا این مساله که مشتریان شما داخل کشور هستند یا خارج از کشور سکونت دارند هم، یک مساله‌ی کاملا مجزا است.

برای شروع همکاری با تی نکست، همین حالا اقدام کنید

زمان خود را ذخیره کنید

به طور حتم تحویل بسته یکی از بخش‌های حیاتی کسب‌وکار شما است. اما زمان شما می‌تواند به رتق و فتق کارهای مهم‌تری اختصاص یابد. یعنی به جای سروکله زدن با پیک موتوری، می‌توانید روی موضوعات استراتژیک و ایده‌های بزرگی که به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کنند، تمرکز کنید؛ کارهایی که می‌توانند منجر به گسترش شرکت شما شوند. اگر قرار باشد بابت برون سپاری خدمات ارسال کالا هزینه‌ای را هم پرداخت کنید، این هزینه بابت زمانی است که برای انجام دادن کارهای مهم‌تر ذخیره می‌کنید. در واقع اگر کمی از موقعیت فعلی‌تان فاصله بگیرید و از دور به امور شرکت‌تان نگاه کنید، می‌بینید که کلیت برون سپاری تحویل بسته می‌تواند در نهایت به نفع کسب‌وکار شما تمام شود. بیایید نگاهی به آورده‌های این کار بیندازیم و ببینیم که برون سپاری تحویل بسته چه منافعی به همراه خواهد داشت؟

برون سپاری خدمات ارسال کالا از نظر هزینه بهینه است

همان‌طور که قبلا هم گفته شد، راه‌اندازی یک سیستم لجستیک می‌تواند خیلی هزینه‌بردار باشد. برای این کار باید یک ناوگان اختصاصی از رانندگان داشته باشید که خودش هزینه‌ی زیادی روی دست‌تان می‌گذارد. شاید گاهی هم لازم باشد برای خرید خودرو و موتورسیکلت، تامین سوخت و تجهیزات جانبی لازم هزینه کنید. تمام این‌ها هزینه‌های مستقیم هستند و باید خودتان را برای یک جریان دائمی از مخارج آماده کنید.

با استفاده از برون سپاری ارسال بسته می‌توانید این کار را به صورت کامل به یک شرکت بیرونی بسپارید و تمام کارهای مربوط به ارسال بسته را از این شرکت بخواهید. در چنین شرایطی، این شرکت یک قیمت مشخص را به شما اعلام می‌کند و از آن به بعد می‌دانید که برای فرستادن تمام بسته‌ها تنها یک قیمت واحد را پرداخت خواهید کرد. در نتیجه همیشه می‌دانید که مجموع هزینه‌های پیک‌تان چقدر خواهد بود و هرگز با دیدن قبض هزینه‌های ارسال غافل‌گیر نخواهید شد. تی ‌نکست با ارائه‌ی سرویس ارسال در همان روز و داشتن یک قیمت ثابت در کل تهران می‌تواند چنین کاری را برایتان انجام دهد. یعنی برای شرق و غرب و شمال و جنوب شهر، یک هزینه‌ی ثابت را از شما می‌گیرد و این خیلی خبر خوبی است.

برون سپاری خدمات ارسال کالا؛ به نفع کارمندان‌تان

زمانی که تصمیم می‌گیرید از برون سپاری ارسال بسته استفاده کنید، بخشی از هزینه‌هایی که قرار بود به رانندگان بپردازید را دیگر پرداخت نمی‌کنید. این هزینه‌ها را می‌توانید صرف خوشحال نگه داشتن کارمندان‌تان بکنید یا این‌که با استفاده از این بودجه، پروژه‌های جدیدی را راه‌اندازی کنید. با این کار، می‌توانید کارمندان ستادی خوشحالی داشته باشید و دغدغه‌ی زیاد شدن اخراج، استعفا و استخدام را از ذهن‌تان دور کنید. در چنین شرایطی می‌‌توانید ذهن‌تان را آزاد کنید و دیدی کلی و جامع به روند کسب‌وکارتان داشته باشید. شما به عنوان یک کسب‌وکار باید آزمون و خطاهای زیادی را انجام دهید تا بتوانید به راه درست دست یابید. بودجه‌ی مورد نیاز این کار هم با صرفه‌جویی‌های انجام‌شده فراهم خواهد شد. در نهایت با همه‌ی این کارها دارید به نفع کارمندان‌تان کار می‌کنید و این فوق‌العاده است.

ارسال سریع و راحت را شروع کنید!

به شما اجازه پرداختن به کارها و ایده‌های جدید را می‌دهد

تا به حال این مورد را بارها تکرار کرده‌ایم. اما چون خیلی مساله‌ی مهمی است، باز هم به آن اشاره می‌کنیم! استفاده از یک سرویس تحویل بسته این امکان را به شما می‌دهد تا خیال راحت‌تری داشته باشید، بتوانید رویاهای بزرگ‌تان را عملی کنید و به استقبال چالش‌های جدید بروید. زمانی که موضوع اعصاب‌خردکنی مثل تحویل بسته از سر راه شما برداشته شود، تمرکزتان را روی چیزهای جدید خواهید گذاشت و می‌توانید کسب‌وکارتان را از جنبه‌های مختلفی گسترش دهید. بنابراین اگر می‌خواهید تصمیمی بگیرید که آینده کسب‌وکارتان را تغییر دهد، اولین کار می‌تواند برون سپاری تحویل بسته در سازمان باشد. این کار را انجام دهید و ببینید که سازمان‌تان چطور به صورت ناگهانی رشد خواهد کرد.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]