شرکت تحویل بسته

چرا انتخاب شرکت تحویل بسته مهم است؟

کسب‌وکارها هر آنچه در توان دارند را انجام می‌دهند تا در میان مشتریان آبرو و اعتباری به دست بیاورند و بتوانند آن را حفظ کنند. به همین دلیل در تک‌تک کارهایشان بیشترین میزان دقت و فکر را به خرج می‌دهند تا به هدف نهایی خود دست یابند. از بسته‌بندی بگیرید تا کلماتی که در ایمیل‌ها استفاده می‌شود و حتی چینش کلماتی که از زبان کارمندان مرکز تماس خارج می‌شود، می‌توانند نقش مهمی در موفقیت یا شکست شما ایفا کنند. بنابراین این چیزها را هرگز دست‌کم نگیرید. در انتخاب شرکت تحویل بسته هم نباید قانون جداگانه‌ای وجود داشته باشد. این میزان دقت و وسواس در این انتخاب هم باید رعایت شود. دقت کنید در جایگاه یک کسب و کار موفق، یک شرکت تحویل بسته می‌تواند شما را به عرش ببرد یا اینکه اعتبارتان را خدشه‌دار کند؛ یعنی باز هم پای آبرو و اعتبار وسط است. بنابراین قبل از اینکه یک شرکت را از میان چندین شرکت موجود انتخاب کنید، لازم است به نکاتی دقت داشته باشید. بیایید با هم ۳ مورد از مهم‌ترین موارد موجود بر سر انتخاب یک شرکت واسط لجستیکی را بررسی کنیم.

برای شروع همکاری با تی نکست چرا فردا؟ همین حالا اقدام کنید!

فلسفه شرکت تحویل بسته در خدمت‌رسانی به مشتریان چیست؟

درست است که مشتری کالایش را از فروشگاه شما خریداری می‌کند؛ اما تنها برخورد چهره به چهره‌ای که با آن‌ها دارید به واسطه‌ی پیکی است که کالا را تحویل می‌دهد. بعضی از شرکت‌ها آن‌قدر بد هستند که بسته را دم در پرتاب می‌کنند و می‌روند. اما بعضی‌های دیگر هم هستند که تلاش می‌کنند بهترین سرویس ممکن را ارائه دهند و یک تجربه‌ی خوب برای مشتری شما رقم بزنند. درست است که آن‌ها ظاهرا تعهدی به شما ندارند؛ اما برخی از این شرکت‌ها نوع رفتار درست با مشتری شما را می‌دانند. قبل از این‌که شرکت تحویل بسته را انتخاب کنید، حتما از آن‌ها درباره‌ی فلسفه خدمت‌رسانی به مشتریان سوال کنید. علاوه بر این حتما از آن‌ها بپرسید که چطور رانندگان را برای برخورد درست با مشتری آموزش می‌دهند. در نهایت بپرسید آیا بخشی به نام خدمات مشتریان دارند و این‌که آیا می‌توانند استانداردهای شما را پاس کنند. این سوال‌ها درک درستی از طرز کار یک شرکت تحویل بسته به شما می‌دهد.

شرکت های تحویل بسته فصل شلوغی را چطور مدیریت می‌کنند؟

اگر می‌خواهید شرکت‌های تحویل بسته را قبل از بستن قرارداد، تحت فشار تست کنید تا بفهیمد چندمرده حلاج هستند، می‌توانید به آمارهای آن‌ها در فصل شلوغی رجوع کنید. مثلا ببینید سفارش‌های شب عید را چطور از سر گذرانده‌اند. اگر می‌توانند حجم سفارشات را در یک بازه‌ی کوتاه به اندازه‌ی بسیار زیاد افزایش دهند، پس می‌توانند سفارش‌های شما را در فصل شلوغی به خوبی ارسال کنند. برای این کار می‌توانید به شرکت‌های مشتری آن‌ها مراجعه کنید و از آ‌ن‌ها درباره این موضوع سوال کنید. با این کار می‌توانید ببینید که آیا در چنین مواقعی دست شما را در پوست گردو می‌گذارند یا این‌که می‌توانند اعتبار خودشان و شرکت شما را با رساندن بسته‌ها در زمان درست حفظ کنند. ببینید آیا در زمان شلوغی پیک‌های بیشتری استخدام می‌کنند؟ حتما به این موضوع دقت دارید که خیلی از مشتریان جدید شما قرار است در ایام تعطیلات عید از شما خرید کنند. این مشتریان پتانسیل‌اش را دارند تا به مشتری وفادار شما تبدیل شوند. شما که نمی‌خواهید چنین مشتری‌هایی را صرفا به دلیل ضعف عملکرد یک پیک موتوری از دست بدهید؟ پس این موضوع را هم در انتخاب شرکت تحویل بسته ملاک قرار دهید.

تحویل بسته با ون

چه روندهایی برای برخورد با مشتری دارند؟

از زمانی که با شرکت تحویل بسته قرارداد می‌بندید، لازم است یک ارتباط دائمی با آن‌ها داشته باشید. به هر حال لازم است در مواقع مختلف با این شرکت ارتباط بگیرید و سوال کنید که بسته‌هایتان با چه کیفیتی به دست مشتریان نهایی می‌رسد. بهتر است قبل از امضا کردن هر نوع قرارداد، درباره‌ی نوع ارتباط آن‌ها با شرکت‌های طرف قرارداد سوال کنید. در این مرحله است که باید مطمئن شوید سیاست‌های این شرکت ارسال بسته با توقعات شما سازگاری دارد یا نه؟ بهتر است نوع تعاملی که خودتان می‌پسندید را به آن‌ها اعلام کنید و ببینید که آیا با این شرایط مشکلی دارند یا خیر؟ تی‌ نکست یکی از مطمئن‌ترین شرکت‌های ارسال بسته در سطح شهر تهران است که می‌توانید با خیال راحت کار خود را به آن‌ها بسپارید.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]