هدایای تبلیغاتی

انواع روش‌های ارسال هدایای تبلیغاتی

احتمالا می‌دانید که استفاده از هدایای تبلیغاتی چه تاثیر چشمگیری در شناخت برند شما و همچنین افزایش مشتریان‌تان خواهد داشت. این روزها استفاده از هدایای تبلیغاتی، جزئی جدانشدنی از برندینگ هستند و شما می‌توانید با یک هزینه بسیار کم، تبلیغی بسیار موثر داشته باشید. اما انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب یک مسئله و ارسال آن‌ها مسئله‌ای دیگر است؛ به‌ویژه در روزهای پایانی سال که ترافیک کاری در این مورد دوچندان می‌شود و ممکن است کسب و کارها را با مشکل مواجه کند.

عقد قرار داد با تی نکست و شروع همکاری؛ کلیک کنید

چه روش‌هایی برای ارسال هدایای تبلیغاتی وجود دارد؟

  • استخدام پیک موتوری: اگر شما به‌عنوان یک کسب و کار، در سازمان یا شرکت خود پیک موتوری دارید، می‌توانید برای ارسال هدایا از پیک موتوری‌های خودتان استفاده کنید؛ اما اگر پیک موتوری ندارید می‌توانید تعدادی پیک موتوری برای این منظور استخدام کنید؛ اما آیا این کار مقرون‌به‌صرفه است؟ آن هم فقط برای چند هفته؟ البته هزینه‌های بیمه و پاداش و دیگر هزینه‌های استخدام را نیز محاسبه کنید!
  • ارسال لحظه‌ای بسته: یکی دیگر از روش‌های ارسال هدایای تبلیغاتی، ارسال لحظه‌ای یا on-demand است. پیکی که با استفاده از اپلیکیشن پیک موتوری می‌توانید آن را درخواست دهید؛ در این روش پیک به سرعت حاضر شده و بسته‌هایتان را به دست مشتری می‌رساند. البته این سرویس درکنار مزایایی که دارد، بسیار هم هزینه‌بر است و از آن‌جایی‌که تعداد هدایای تبلیغاتی شما و مسیرهایی که باید پیک‌های موتوری در شب عید طی کنند زیاد است، بهتر است این روش را فراموش کنید!
  • ارسال به صورت same day یا تحویل در همان روز: روش سوم این است که از خدمات شرکت‌های واسطه لجستیک که با نام شرکت‌های طرف سوم (Third Party) هم شناخته می‌شوند، استفاده کنید. در شرکت‌های لجستیک طرف سوم، یک‌بار با شرکت ارائه‌دهنده صحبت می‌کنید و از آن به بعد، ارسال بسته‌هایتان به صورت اتوماتیک از طرف آن شرکت پیگیری خواهد شد. تی نکست چنین سرویسی را ارائه و به شما تضمین می‌دهد که بسته‌هایتان را با سرویس تحویل در همان روز ارسال کند. این روش بهترین انتخاب برای حل معضل ارسال هدایای تبلیغاتی در روزهای شلوغ سال خواهد بود.

چرا انتخاب شرکت تحویل بسته در ارسال هدایای تبلیغاتی اهمیت دارد؟

از آن‌جایی که هدایای تبلیغاتی مانند ویترینی از برند شما عمل می‌کنند، باید تمام نکات لازم در ارسال آن‌ها را رعایت کنید. مهمترین چیز برای یک کسب و کار داشتن اعتبار است؛ به همین دلیل کسب و کارها در تمام امور بیشترین میزان دقت و فکر را به خرج می‌دهند تا به هدف نهایی خود دست یابند. در این مورد خاص نیز از انتخاب هدایای تبلیغاتی گرفته تا بسته‌بندی و ارسال آن‌ها، می‌توانند نقش مهمی را در موفقیت یا شکست شما به عنوان یک کسب و کار ایفا کنند.

یکی از مهمترین نکات، انتخاب بهترین شرکت پیک موتوری برای تحویل بسته‌هایتان است؛ بهتر است در این مورد نیز دقت و وسواس لازم را داشته باشید؛ چرا که در جایگاه یک کسب و کار موفق، یک شرکت تحویل بسته می‌تواند شما را به عرش برده یا اینکه اعتبارتان را خدشه‌دار کند و به فرش بیایید! خبر خوب این‌که تی‌ نکست حافظ اعتبار و آبروی برند شماست و با خیال راحت می‌توانید ارسال هدایای خود را به تی نکست بسپارید.

[yasr_visitor_votes readonly="false"]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *